64 posts
  • 3 Years of Membership
  • Affiliate Level 2
  • Author Level 5
  • Collector Level 3
+3 more
melical
says

Hola, saludos, quien habla español aqui? mas especifico, de centroamerica, el Salvador?

59 posts
  • 3 Years of Membership
  • Affiliate Level 1
  • Author Level 2
  • Collector Level 3
+2 more
carloscerrato
says

Yo soy de Honduras! Habemos muy poca gente de Centroamérica, pero aquí estamos! Saludos!

64 posts
  • 3 Years of Membership
  • Affiliate Level 2
  • Author Level 5
  • Collector Level 3
+3 more
melical
says

Es cierto muy pocas, creo que soy el unico de El Salvador… jejeje que gusto saludarte…

59 posts
  • 3 Years of Membership
  • Affiliate Level 1
  • Author Level 2
  • Collector Level 3
+2 more
carloscerrato
says

Yo solo conozco una persona más de Honduras. De El Salvador creo que primero que veo por acá jeje. Sería interesante hacer alguna especie de comunidad no?

3289 posts Point. Counterpoint.
  • Envato Team
  • 8 Years of Membership
  • Canada
  • Envato Live Participant
+17 more
ADG3studios
Envato team
says

Hola Melical, Carlos, podemos hablar español, sin problema. Yo no hablo perfectamente, pero bastante bien. :) La diversidad es el corazon de la comunidad aqui, pero Envato prefiere que nos comuniquemos en ingles por el forum, para que toda la gente pueda entender :)

Gracias amigos!

2527 posts
  • 5 Years of Membership
  • Affiliate Level 2
  • Author Level 6
  • Beta Tester
+13 more
urbazon
says

Hola Melical, Carlos, podemos hablar español, sin problema. Yo no hablo perfectamente, pero bastante bien. :) La diversidad es el corazon de la comunidad aqui, pero Envato prefiere que nos comuniquemos en ingles por el forum, para que toda la gente pueda entender :) Gracias amigos!

Hey, Adrien, is there any language you can’t speak? :) Or do you have a little help from our friend Google Translate? :)

439 posts
  • 5 Years of Membership
  • Affiliate Level 1
  • Author Level 4
  • Blog Interview
+12 more
NikiN
Envato team
says

Hola Melical, Carlos, podemos hablar español, sin problema. Yo no hablo perfectamente, pero bastante bien. :) La diversidad es el corazon de la comunidad aqui, pero Envato prefiere que nos comuniquemos en ingles por el forum, para que toda la gente pueda entender :) Gracias amigos!
Hey, Adrien, is there any language you can’t speak? :) Or do you have a little help from our friend Google Translate? :)

No help from Google Translate, trust me ! If aliens will someday visit our planet, Adrien will probably know their language (and tell them ’’keep it in English, guys”) :D

699 posts Allegro120 Composer
  • Trendsetter
  • Weekly Top Seller
  • Elite Author
  • Author Level 8
+9 more
Allegro120
says

I speak Spanish, I’m from Spain.

Greetings friend! :)
64 posts
  • 3 Years of Membership
  • Affiliate Level 2
  • Author Level 5
  • Collector Level 3
+3 more
melical
says

You´re very funny =) Its ok, we will speak english… Thanks

2527 posts
  • 5 Years of Membership
  • Affiliate Level 2
  • Author Level 6
  • Beta Tester
+13 more
urbazon
says

No help from Google Translate, trust me ! If aliens will someday visit our planet, Adrien will probably know their language (and tell them ’’keep it in English, guys”) :D

Haha :D
I had no doubts ;)

by
by
by
by
by
by