4390 posts ThemeForest Reviewer
  • Has referred 1+ members
  • Has sold $40,000+ on Envato Market
  • Has collected 50+ items on Envato Market
  • Member of the Envato Team
+12 more
Ivor Envato team says

I’ve laughed to death with this hilarious chart :D XD

\\

Via: SixRevision.com

1799 posts
  • Has referred 1+ members
  • Has sold $5,000+ on Envato Market
  • Has been a beta tester for an Envato feature
  • Has collected 10+ items on Envato Market
+4 more
BroOf says

Awesome! Damn I don’t own a mac!

537 posts
  • Has been part of the Envato Community for over 6 years
  • Has referred 50+ members
  • Has sold $40,000+ on Envato Market
  • Interviewed on an Envato blog
+7 more
Hein says

hehe, funny indeed :D

230 posts
  • Has collected 1+ items on Envato Market
  • Sells items exclusively on Envato Market
  • Has been part of the Envato Community for over 5 years
  • Located in United States
Meshach says
Many clients have nephews that are good with computers, how are you gonna compete?

ROFL

208 posts
  • Has been part of the Envato Community for over 6 years
  • Has referred 100+ members
  • Has sold $10,000+ on Envato Market
  • Has been a beta tester for an Envato feature
+2 more
AdrianMG says

The MAC part is so hilarious xDDD

4390 posts ThemeForest Reviewer
  • Has referred 1+ members
  • Has sold $40,000+ on Envato Market
  • Has collected 50+ items on Envato Market
  • Member of the Envato Team
+12 more
Ivor Envato team says

Do you know html? – NO. – WTF ??? Really? – NO!!! – Welcome to the internet Grandma!! XD I ’ve dropped my coffee cup with that part hahahaha

951 posts
  • Has been part of the Envato Community for over 6 years
  • Has referred 1+ members
  • Has sold $1,000+ on Envato Market
  • Has been a beta tester for an Envato feature
+3 more
Daan says
So close, you were like 120px from finishing this chart

Haha!

Also love the mac and photoshop part :P

153 posts
  • Has been part of the Envato Community for over 5 years
  • Has collected 1+ items on Envato Market
  • Sells items exclusively on Envato Market
AphroditeDesign says

Very cool xD

426 posts
  • Has been part of the Envato Community for over 6 years
  • Has referred 10+ members
  • Has sold $5,000+ on Envato Market
  • Has been a beta tester for an Envato feature
+3 more
vasilios says

Do you have Photoshop? -> No -> Do you have a BitTorrent Client? -> No -> How are you gonna make pretty stuff?

ROFL . XD

753 posts
  • Has referred 10+ members
  • Has sold $10,000+ on Envato Market
  • Has collected 1+ items on Envato Market
  • Had an item featured on Envato Market
+4 more
AdamGold says

Damn! I can’t be a web designer :P

Helpful Information

  • Please read our community guidelines. Self promotion and discussion of piracy is not allowed.
  • Open a support ticket if you would like specific help with your account, deposits or purchases.
  • Item Support by authors is optional and may vary. Please see the Support tab on each item page.

Most of all, enjoy your time here. Thank you for being a valued Envato community member.

Post Reply

Format your entry with some basic HTML. Read the Full Details, or here is a refresher:

<strong></strong> to make things bold
<em></em> to emphasize
<ul><li> or <ol><li> to make lists
<h3> or <h4> to make headings
<pre></pre> for code blocks
<code></code> for a few words of code
<a></a> for links
<img> to paste in an image (it'll need to be hosted somewhere else though)
<blockquote></blockquote> to quote somebody

:grin: :shocked: :cry: Complete List of Smiley Codes

by
by
by
by
by
by