2 posts
  • Bought between 1 and 9 items
  • Has been a member for 2-3 years
lxperalta says

Buenas tardes, estoy buscando un diseñador gráfico que me pueda ayudar con el diseño de un logotipo, el logotipo debe ser exclusivo, ya que se va a registrar en el instituto de propiedad intelectual, inicialmente se trabajara en el diseño del logotipo, pero luego que este sea aprobado y registrado en el instituto, se necesitara que diseñe el paquete de identidad corporativa ( hoja, sobre, tarjetas, carpetas, etc.), diseño de etiquetas, flyers y una pagina para vender el producto en mercadolibre, por favor a los interesados enviar el link con su portafolio, es necesario que hable español ya que me gustaría poder llamarlo y coordinar ideas, detalles del diseño, de antemano muchas gracias y saludos

PD. el pago sera en dolares americanos a través de paypal.

694 posts
  • Bought between 10 and 49 items
  • Envato Studio (Microlancer) Beta Tester
  • Exclusive Author
  • Romania
  • Sold between 1 000 and 5 000 dollars
snkart says

Do you speak english?

1161 posts
  • Author had a File in a Mini Bundle
  • Won a Competition
  • Most Wanted Bounty Winner
  • Malawi
  • Sold between 10 000 and 50 000 dollars
  • Grew a moustache for the Envato Movember competition
  • Referred between 10 and 49 users
+2 more
chiccosinalo says

This is the message in english:

Good afternoon, I’m looking for a graphic designer who can help me with the design of a logo, the logo must be unique, and to be registered with the Intellectual Property Institute, initially to work on the logo design, but after this is approved and registered with the institute, is needed to design the corporate identity package (leaf, on cards, folders, etc.), label design, flyers and a website to sell the product in MercadoLibre, to please interested send the link to your portfolio, you need to speak Spanish as I like to call and coordinate ideas, design details, in advance thank you very much and greetings PD. payment will be in U.S. dollars via paypal.

2 posts
  • Bought between 1 and 9 items
lxperalta says

Muchas Gracias !!!!

This is the message in english: Good afternoon, I’m looking for a graphic designer who can help me with the design of a logo, the logo must be unique, and to be registered with the Intellectual Property Institute, initially to work on the logo design, but after this is approved and registered with the institute, is needed to design the corporate identity package (leaf, on cards, folders, etc.), label design, flyers and a website to sell the product in MercadoLibre, to please interested send the link to your portfolio, you need to speak Spanish as I like to call and coordinate ideas, design details, in advance thank you very much and greetings PD. payment will be in U.S. dollars via paypal.
197 posts
  • Has been a member for 5-6 years
  • Exclusive Author
  • Sold between 5 000 and 10 000 dollars
  • Europe
drawvisuals says

Hola,

Yo hablo español! Te puedo ayudar con el diseño del logotipo que quieres.

Envia me más detalles sobre el trabajo para drawvisuals@drawvisuals.com.

Pudes también anadirme al skype: drawvisuals, para podermos hablar un poco más acerca del proyecto.

Gracias

124 posts
  • Sold between 5 000 and 10 000 dollars
  • Exclusive Author
  • Europe
aykutkorkut says

Hola,

obtener más información, por favor, envíe un e-mail.

Portfolio: http://graphicriver.net/user/DesignByTaZz/portfolio?ref=DesignByTaZz

116 posts
  • Grew a moustache for the Envato Movember competition
  • Sold between 100 and 1 000 dollars
  • Exclusive Author
  • Spain
aitor72 says

Buenas!

Mi nombre es Aitor, y soy español.

Podría ofrecerte mis servicios de diseñador, si te interesa envía un email a mail@aitor72.com, contesta a este comentario o agrega a skype: rodri722

Un saludo!

59 posts
  • Sold between 50 000 and 100 000 dollars
  • Argentina
  • Exclusive Author
  • Has been a member for 3-4 years
  • Author had a Free File of the Month
  • Referred between 1 and 9 users
domibit says

Hola, soy Mauro Bertolino de Argentina, me especializo en el diseño y desarrollo de marcas, puede contactarse conmigo a domibit@gmail.com

138 posts
  • Exclusive Author
  • Sold between 50 000 and 100 000 dollars
  • Has been a member for 4-5 years
osky says

hola como estas,,, español es mi lengua nativa,,, te garantizo un trabajo profesiona,,,contatame via email a oscarfrugoni@hotmail.com Saludos

25 posts
  • Exclusive Author
  • Has been a member for 1-2 years
  • Sold between 100 and 1 000 dollars
ri-qui says

Hola, me gustaría saber más detalles de tu proyecto.

Agregame en skype (ri-qui) o escribime un e-mail (hello@ri-qui.com) para que te pueda mostrar mi portafolio y hablar del proyecto.

saludos, Ricardo

by
by
by
by
by
by