2263 posts
  • Has been part of the Envato Community for over 5 years
  • Has referred 1+ members
  • Has sold $40,000+ on Envato Market
  • Interviewed on an Envato blog
+6 more
urbazon says

I don’t know what happened to Polish team, at one point they just lost their motivation and it was so obvious on the field… Either they got too relaxed after they scored their goal, or they got demotivated by something we don’t know about…

Btw, Joost, you scare me… You were right about the final result :)

857 posts
  • Has sold $10,000+ on Envato Market
  • Pulled off some great moustache to raise money or awareness for Movember Australia
  • Helped several times protecting Envato Market against copyright violations
  • Won a Most Wanted contest
+6 more
EladChai says

Today’s gonna be a crazy match between Germany vs. Portugal….

I hope CR7 will cry after losing 0-5 to Germany… haha.. Messi4ever :D

3769 posts Community Moderator
  • Helps us moderate the forums
  • Contributed a tutorial on Tuts+
  • Located in Netherlands
  • Made it to the Authors' Hall of Fame
+9 more
Joost Moderator says

Btw, Joost, you scare me… You were right about the final result :)

I had 2-0 for Russia to win on the next one though, that turned out a tid bit differently.. ;) Gotta love that team. Did you know their coach is Dutch? :P

Anyway, tonights the first big night with Poule B seeing some action. Holland needs to wipe Denmark off the field, or it might be in big trouble against Germany and Portugal later.. 2-0 and 2-1 tonight?

47 posts
  • Has referred 10+ members
  • Has sold $10,000+ on Envato Market
  • Has collected 10+ items on Envato Market
  • Made it to the Authors' Hall of Fame
+3 more
eduvoindo says

Today’s gonna be a crazy match between Germany vs. Portugal…. I hope CR7 will cry after losing 0-5 to Germany… haha.. Messi4ever :D

Please, that’s so sad of you… Messi does not belong to this war, today will be a great game. Oh, and if Messi was on this war, it would be another loose for him, as always… Portugal :D

4140 posts
  • Has been part of the Envato Community for over 6 years
  • Has referred 1+ members
  • Has sold $5,000+ on Envato Market
  • Located in Brazil
+3 more
tsafi says


Today’s gonna be a crazy match between Germany vs. Portugal…. I hope CR7 will cry after losing 0-5 to Germany… haha.. Messi4ever :D
Please, that’s so sad of you… Messi does not belong to this war, today will be a great game. Oh, and if Messi was on this war, it would be another loose for him, as always… Portugal :D
This a why your team don’t have much fans worldwide ,that Ronaldo bring so much bad antagonism to the game you going to hear the Messi word a lot here :P .

Even if you are our ancestor, i hope Germany will crash you :P …ho let me add Messi is the best :P .

mmmmm he play today against brazil in a friendly match, brazil vs Argentina so i guess Messi is not that good just for today :P

borissevastyanov
borissevastyanov Recent Posts Threads Started
242 posts
  • Has been part of the Envato Community for over 3 years
  • Has referred 10+ members
  • Has sold $1,000+ on Envato Market
  • Has collected 10+ items on Envato Market
+3 more
borissevastyanov says

UKRAINE WILL BE A CHAMPION !!! IT IS ALMOST CAN ’T BE, BUT I REALLY HOPE !!! :)

225 posts
  • Has sold $10,000+ on Envato Market
  • Has referred 200+ members
  • Has been part of the Envato Community for over 4 years
  • Has collected 1+ items on Envato Market
+1 more
env1ro says

I think Germany / Netherlands will won the cup.

“Oranje” are well prepared for Euro 2012, check this training goal by Wesley Sneijder:

Wesley Sneijder Incredible Backheel Goal In Training

100 posts
  • Has referred 1+ members
  • Has sold $1,000+ on Envato Market
  • Won a Most Wanted contest
  • Located in Ukraine
+2 more
PolygraphMusic says

Spain, I suppose

1817 posts Videohive author & moderator
  • Elite Author: Sold more than $75,000 on Envato Market
  • Has sold $75,000+ on Envato Market and is now an Elite Author
  • Has referred 1000+ members
  • Helps us moderate the forums
+11 more
Mocarg Moderator says

Germany!!!

Germany – Portugal hmmm…. 3-2 would be hell of a game :D

175 posts
  • Has been part of the Envato Community for over 4 years
  • Has referred 10+ members
  • Has sold $10,000+ on Envato Market
  • Has been a beta tester for an Envato feature
+4 more
adintermedia says

Germany!!! Germany – Portugal hmmm…. 3-2 would be hell of a game :D

so true :D +1

Helpful Information

  • Please read our community guidelines. Self promotion and discussion of piracy is not allowed.
  • Open a support ticket if you would like specific help with your account, deposits or purchases.
  • Item Support by authors is optional and may vary. Please see the Support tab on each item page.

Most of all, enjoy your time here. Thank you for being a valued Envato community member.

Post Reply

Format your entry with some basic HTML. Read the Full Details, or here is a refresher:

<strong></strong> to make things bold
<em></em> to emphasize
<ul><li> or <ol><li> to make lists
<h3> or <h4> to make headings
<pre></pre> for code blocks
<code></code> for a few words of code
<a></a> for links
<img> to paste in an image (it'll need to be hosted somewhere else though)
<blockquote></blockquote> to quote somebody

:grin: :shocked: :cry: Complete List of Smiley Codes

by
by
by
by
by
by