4335 posts
  • Has been part of the Envato Community for over 6 years
  • Has referred 1+ members
  • Has sold $1,000+ on Envato Market
  • Has been a beta tester for an Envato feature
+10 more
Reaper-Media says

OMG OMG , that tineye website is bloody awesome, got the plugin in FF, just right click and search image :)... SO COOOL !!!!! :o :)

Thanks for that tinman!

8279 posts Community Moderator
  • Has referred 10+ members
  • Has sold $1,000+ on Envato Market
  • Has collected 50+ items on Envato Market
  • Attended one of our Meetups around the world
+9 more
MSFX Moderator says

you found it :O damn i’m so happy I know where I eye came from lol :D

and damn thats a cool search engine 8)

8279 posts Community Moderator
  • Has referred 10+ members
  • Has sold $1,000+ on Envato Market
  • Has collected 50+ items on Envato Market
  • Attended one of our Meetups around the world
+9 more
MSFX Moderator says
...but I dont want to talk about it :P
hahahahaha, chandler fan! :D:D

awesome :D I was wondering if anyone would get the quote :P

spent about 10 minutes trying to find a video clip of it lol :P

988 posts
  • Has been part of the Envato Community for over 6 years
  • Has referred 10+ members
  • Has sold $5,000+ on Envato Market
  • Has collected 10+ items on Envato Market
+4 more
thomas07 says

:) ...i’m watching

...i mean the thread

8279 posts Community Moderator
  • Has referred 10+ members
  • Has sold $1,000+ on Envato Market
  • Has collected 50+ items on Envato Market
  • Attended one of our Meetups around the world
+9 more
MSFX Moderator says
:) ...i’m watching ...i mean the thread

lol :P

just to clarify I wasn’t mocking you with this thread btw, I saw 2 I have a dream theads and couldn’t resist :D:P

1125 posts
  • Has been part of the Envato Community for over 6 years
  • Has referred 10+ members
  • Has sold $5,000+ on Envato Market
  • Had an item featured in an Envato Bundle
+5 more
hansv says

you found a colored one…... you don’t get the prize….. :-)

I had found it before using  http://similar-images.googlelabs.com    ;-)

(see my post at page 2…. haha)

The original file is from flickr…..

here">href="http://www.flickr.com/photos/7180688@N06/518431221/">here

2201 posts
  • Has been part of the Envato Community for over 5 years
  • Has sold $1,000+ on Envato Market
  • Had an item featured in an Envato Bundle
  • Has collected 1+ items on Envato Market
+4 more
ArikB says
OMG OMG , that tineye website is bloody awesome, got the plugin in FF, just right click and search image :)... SO COOOL !!!!! :o :) Thanks for that tinman!

There’s a plugin now?

Great, that saves me some more time during review.

4247 posts
  • Has been part of the Envato Community for over 6 years
  • Has sold $10,000+ on Envato Market
  • Has collected 10+ items on Envato Market
  • Sells items exclusively on Envato Market
+5 more
Aw_Shucks says
:) ...i’m watching ...i mean the thread

lol :P

just to clarify I wasn’t mocking you with this thread btw, I saw 2 I have a dream theads and couldn’t resist :D:P

Yeah, I told you I didn’t get the joke. Lately I’ve been pretty dumb. I had to read the post above mine to understand. Anyway, that’s why I was asking. I think I’ll take a break from the forums for a while. Unless I really think I need to be here, I won’t be here.

4335 posts
  • Has been part of the Envato Community for over 6 years
  • Has referred 1+ members
  • Has sold $1,000+ on Envato Market
  • Has been a beta tester for an Envato feature
+10 more
Reaper-Media says
you found a colored one…... you don’t get the prize….. :-) I had found it before using http://similar-images.googlelabs.com ;-)

(see my post at page 2…. haha)

Yeah but you didn’t provide a link! So you cant prove it :)

4335 posts
  • Has been part of the Envato Community for over 6 years
  • Has referred 1+ members
  • Has sold $1,000+ on Envato Market
  • Has been a beta tester for an Envato feature
+10 more
Reaper-Media says
OMG OMG , that tineye website is bloody awesome, got the plugin in FF, just right click and search image :)... SO COOOL !!!!! :o :) Thanks for that tinman!

There’s a plugin now?

Great, that saves me some more time during review.

Actulally, that is an awesome tool for you GR reviewers eh? But they have only got just over a billion images in their index, not quite that big yet :)

by
by
by
by
by
by