215 posts
    Has referred 1+ members Has sold $5,000+ on Envato Market Has been a beta tester for an Envato feature Has collected 10+ items on Envato Market
+4 more
volumens says

Ciao, io sono argentino ma ho la cittadinanza italiana.

Se qualcuno vuole assumere un web designer in Italia, io sono disponibile, :)

75 posts
    Has referred 200+ members Has sold $5,000+ on Envato Market Has collected 1+ items on Envato Market Sells items exclusively on Envato Market
+1 more
BlackNull says

non siamo Italiani pero siamo Romanisti, Forza Roma :)

Ciao a tutti da Milano!

305 posts
    Has sold $1,000+ on Envato Market Has collected 1+ items on Envato Market Made it to the Authors' Hall of Fame Pulled off some great moustache to raise money or awareness for Movember Australia
+4 more
dige86 says

non siamo Italiani pero siamo Romanisti, Forza Roma :)

Ciao.. Bel lavoro che avete combinato contro il catania… :):):)

7 posts
    Has collected 1+ items on Envato Market Located in Italy
martino_papesso says

ciao a tutti da Biella ;)

153 posts (-_(-_-(-_-)-_-)_-)
    Has referred 100+ members Has sold $125,000+ on Envato Market Has been a beta tester for an Envato feature Has collected 10+ items on Envato Market
+4 more
Skywarrior says

wewewe! Siammo arrivati tardi? :(

705 posts
    Has referred 1+ members Has sold $1,000+ on Envato Market Has collected 1+ items on Envato Market Joined an Envato Football competition
+3 more
LucaFormicola says

Oh ciao ragazzi, e chi l’aveva visto questo post ;)

Cacchio ma l’Italia va forte qui. soprattutto nella grafica! Ho sbagliato tutto, dovevo diventare grafico, altro che musicista :) Vorrei unirmi al gruppo di fb, mi dite come si chiama?

648 posts
    Sells items exclusively on Envato Market Has been part of the Envato Community for over 1 year Has sold $1,000+ on Envato Market Has collected 1+ items on Envato Market
+4 more
abstract-labs says

Vorrei unirmi al gruppo di fb, mi dite come si chiama?

Ciao Luca, mi invii la tua email così ti posso invitare nel gruppo, anche per gli altri se interessati ;)

305 posts
    Has sold $1,000+ on Envato Market Has collected 1+ items on Envato Market Made it to the Authors' Hall of Fame Pulled off some great moustache to raise money or awareness for Movember Australia
+4 more
dige86 says

Gruppo?

153 posts (-_(-_-(-_-)-_-)_-)
    Has referred 100+ members Has sold $125,000+ on Envato Market Has been a beta tester for an Envato feature Has collected 10+ items on Envato Market
+4 more
Skywarrior says

Gruppo?

+1

648 posts
    Sells items exclusively on Envato Market Has been part of the Envato Community for over 1 year Has sold $1,000+ on Envato Market Has collected 1+ items on Envato Market
+4 more
abstract-labs says
by
by
by
by
by
by