87 posts
    Has been part of the Envato Community for over 5 years Has referred 1+ members Has sold $10,000+ on Envato Market Has collected 10+ items on Envato Market
+3 more
aldema says
Hi Guys!

I want to donate my personal sexy background. You can use this bg for your works on themeforest and more! No copyright, but one condition: you should cite the source.

I love themeforest, I love the community of themeforest and I want contribute with my gift.

I hope you’re happy about that.

Kind regards dear friend! Aldema :)

Obviously you can not sell it! :D

1125 posts
    Has been part of the Envato Community for over 6 years Has referred 10+ members Has sold $5,000+ on Envato Market Had an item featured in an Envato Bundle
+5 more
hansv says

@debora

You were born in Venezuela? :) So you speak spanish too?

87 posts
    Has been part of the Envato Community for over 5 years Has referred 1+ members Has sold $10,000+ on Envato Market Has collected 10+ items on Envato Market
+3 more
aldema says
@debora You were born in Venezuela? :) So you speak spanish too?

Si claro! Aunque despues de tres años en Italia a veces no me acuerdo como se habla :D

235 posts themesdepot.org
    Has sold $125,000+ on Envato Market Elite Author: Sold more than $75,000 on Envato Market Won a Most Wanted contest Has referred 10+ members
+6 more
ThemesDepot says
@Enova .. y do u hate italy? :|

because from my point of view, this country is very backward … there is nothing that push the new generation into the world of work and school education sucks.

Enova ma perchè dici questo?

L’Italia è bella… dai! Paese di creativi…

Ovviamente ci sono i suoi lati negativi e a livello lavorativo non vedo il mio futuro qui, ma per il resto è un bel posto…. :)

perchè come ho scritto sopra la scuola fa schifo, e come hai detto anche tu a livello lavorativo per noi che facciamo parte del “mondo” del web, design e tutto ciò che ne deriva, qui non c’è futuro… e “purtroppo” scuole che trattino questi argomenti almeno dalle mie parti sono inesistenti o se ci sono, hanno del personale molto arretrato in materia… le dico io che ho 18 anni .__.

87 posts
+3 more
aldema says
@Enova .. y do u hate italy? :|

because from my point of view, this country is very backward … there is nothing that push the new generation into the world of work and school education sucks.

Enova ma perchè dici questo?

L’Italia è bella… dai! Paese di creativi…

Ovviamente ci sono i suoi lati negativi e a livello lavorativo non vedo il mio futuro qui, ma per il resto è un bel posto…. :)
perchè come ho scritto sopra la scuola fa schifo, e come hai detto anche tu a livello lavorativo per noi che facciamo parte del “mondo” del web, design e tutto ciò che ne deriva, qui non c’è futuro… e “purtroppo” scuole che trattino questi argomenti almeno dalle mie parti sono inesistenti o se ci sono, hanno del personale molto arretrato in materia… le dico io che ho 18 anni .__.

Caro Enova, io ne ho 20 e quindi siamo sulla stessa barca =)

Hai detto bene, se ci sono le scuole manca la competenza.

E anche dove c’è un po’ di competenza, vi sono programmi istituzionali che sfiorano a malapena cio’ che serve!

Sono iscritta all’universita’, Marketing e comunicazione, in attesa di prendere un titolo di studio e volarmene via!!!!!!!

Pero’ l’Italia è bella e su questo non possiamo dir niente :)

Di sicuro una meta dove viverci dopo essersi arricchiti all’estero!

Buon proseguimento e in bocca al lupo per tutto!

1912 posts
    Has referred 1+ members Has sold $10,000+ on Envato Market Has been a beta tester for an Envato feature Has collected 50+ items on Envato Market
+7 more
TPN Envato team says

No Freebies! Self-promo threads can and will be copycatted by many and will result in over saturation of spam.

by
by
by
by
by
by