736 posts fifty_tons and CodingJack
  • Elite Author
  • Author Level 7
  • Weekly Top Seller
  • Top Monthly Author
+6 more
ant_farm
says

Need I say more? :) I don’t mean to sound like an ass, but there are items on thehome page that REALLY don’t belong there.

- Fifty

3757 posts
  • Elite Author
  • Spain
  • Author Level 8
  • Featured Author
+11 more
pezflash
says

Quality what?


EDIT :


...but there are items on thehome page that REALLY don’t belong there.

Just realised, it’s true. Please, take out the bundle from Parker, he’s now a TF guy, does not belong to here. :P

621 posts Don't be so humble - you are not that great.
  • Affiliate Level 3
  • Author Level 7
  • Collector Level 2
  • Copyright Ninja
+7 more
plusquare
says

I see some animations that can be done by anyone who makes a tutorial or two on flash, this has been saided a million times but yeah, someone should do something about this.

It’s just demoralizing, I’m about to release a template at mid of the month and won’t like to see it among a shotgun and a frog :(

736 posts fifty_tons and CodingJack
  • Elite Author
  • Author Level 7
  • Weekly Top Seller
  • Top Monthly Author
+6 more
ant_farm
says

Just realised, it’s true. Please, take out the bundle from Parker, he’s now a TF guy, does not belong to here. :P

Yup, that’s exactly what I was talking about :))))))))))))

- Fifty

4140 posts
  • 7 Years of Membership
  • Affiliate Level 1
  • Author Level 4
  • Brazil
+5 more
tsafi
says

Quality what?


EDIT :


...but there are items on thehome page that REALLY don’t belong there.
Just realised, it’s true. Please, take out the bundle from Parker, he’s now a TF guy, does not belong to here. :P

So what you say no TF guys? That includes you because you start shifting to TF fish man :P

OMG you say now we have frogs here VisualWorks? Mmmm zoo plant i guess

3256 posts
  • Affiliate Level 4
  • Author Level 9
  • Collector Level 2
  • Top Monthly Author
+11 more
ParkerAndKent
says

I will never delete it!!! btw, yesterday, for coherence, I deleted my first and only as3 file on AD… now I can define myself an as2 purist :)

3757 posts
  • Elite Author
  • Spain
  • Author Level 8
  • Featured Author
+11 more
pezflash
says

... now I can define myself an as2 purist :)

Uhmmmm, sounds nice.

736 posts fifty_tons and CodingJack
  • Elite Author
  • Author Level 7
  • Weekly Top Seller
  • Top Monthly Author
+6 more
ant_farm
says

I will never delete it!!! btw, yesterday, for coherence, I deleted my first and only as3 file on AD… now I can define myself an as2 purist :)

why did you delete it?

3256 posts
  • Affiliate Level 4
  • Author Level 9
  • Collector Level 2
  • Top Monthly Author
+11 more
ParkerAndKent
says


I will never delete it!!! btw, yesterday, for coherence, I deleted my first and only as3 file on AD… now I can define myself an as2 purist :)
why did you delete it?

I want to leave only an as2 memory here :)

2054 posts
  • Affiliate Level 3
  • Author Level 11
  • Collector Level 2
  • Elite Author
+11 more
bitfade
says

I want to leave only an as2 memory here :)
lol … the farewell bundle
by
by
by
by
by
by