688 posts
    Has been part of the Envato Community for over 6 years Has referred 1+ members Has sold $5,000+ on Envato Market Has collected 10+ items on Envato Market
+3 more
_rg_ says

Hi all, i was fighting against a problem with custom post_types post and pagination.. then i realised the problem was not mine, and here you can see a 3 month old wp core track bug posted:

http://core.trac.wordpress.org/ticket/13471

Does anybody saw this and knows any solution? I´m developing for wp 3.0, but taking this in cosideration, themes become unusefull in many forms….

Does anybody?

:)

688 posts
    Has been part of the Envato Community for over 6 years Has referred 1+ members Has sold $5,000+ on Envato Market Has collected 10+ items on Envato Market
+3 more
_rg_ says

ops i realised about my “paggination”.... well sorry

688 posts
+3 more
_rg_ says

so, nobody knows this?

2214 posts
    Has referred 200+ members Has sold $40,000+ on Envato Market Has been a beta tester for an Envato feature Has collected 50+ items on Envato Market
+10 more
crozer says

Podrías detallar un poquito tu problema?

688 posts
+3 more
_rg_ says

crozer, gracias, no es mio, es de wp, es un bug, mira:

http://core.trac.wordpress.org/ticket/13471

If using custom post_types, you can´t paginate if listing for examples categories, and using custom permalink structure, let´s say you have

category%post_name

You can only see page 1 for categories for that custom post type.

Pagination only works if using default permalink.

181 posts
    Has referred 10+ members Has sold $125,000+ on Envato Market Has collected 100+ items on Envato Market Elite Author: Sold more than $75,000 on Envato Market
+3 more
MCStudios says

Yo estoy usando custom post types para el portafolio de un theme que estoy desarrollando y no tengo problemas con la paginación (estoy usando wp-pagenavi), ejemplo de mi código.

<?php $temp = $wp_query;
 $wp_query= null;
 $wp_query = new WP_Query(array('post_type' ?> 'portfolio', 'paged' => $paged, 'posts_per_page' => 9) );?>

<?php while ($wp_query?>have_posts()) : $wp_query->the_post(); ?>

Espero que esto te ayude

688 posts
+3 more
_rg_ says

Si claro, gracias, pero has probado loopear usando una categoria en el query? A que no te pagina !! je

:)

es decir, los post_type parece que no se pueden paginar en un loop por categoria, si usando el post_type en los args, pero si esos posts ademas pertencen a una x categoria, y quisieras loopear en esa cat, pues eso, que no, que 404….

2214 posts
    Has referred 200+ members Has sold $40,000+ on Envato Market Has been a beta tester for an Envato feature Has collected 50+ items on Envato Market
+10 more
crozer says

Ya lo mencionaste en el foro de wordpress? Te deberían responder rápido y de paso les das una mano en arreglar sus bugs :D

688 posts
+3 more
_rg_ says

si ya esta en el core.track de wp hace unos meses… en fin,

CLOSED , for now….

by
by
by
by
by
by