This author is away and may not respond to support questions until they return in about 15 hours.

145 comments found

Hey there. I have a problem with the responsive design on my theme. When viewing on a phone, it looks OK, when viewing in 1080p or 720p It’s also good. The problem shows up when I’m browsing the page on something in between for example a netbook with a resolution of 1024×600 px and a 10 inch display. Also on some 8 inch tablets. Please revise the screenshot in the link below. THX a lot.

http://www.vyrobkyzkoze.sk/wp-content/uploads/2014/03/Ko%C5%BEen%C3%A9-v%C3%BDrobky-%C5%A0ou%C4%8D%C3%ADk-Leather.png
orange-themes

Hello,
Could you create an account for us in your wp-admin and send them to us so we can investigate the problem?
You can do that by using contact form on our themeforest profile.

Default-user

I sent you an e-mail with the credentials. Please write me back via e-mail or in this comment.

Hello,

I am willing to buy this theme but I have a question: Is it possible not to present ‘Add to cart’ buttons and prices before I make the site a real E-shop?

Thanks

orange-themes

Currently this feature is not available, but we can temporarily disable it for you :) For more information please contact us using the contact form on our Profile page.

Hello, I have only a pair of question before to buy 1- May I hide the 2 topbars (Green bar and bar of logo), I would like to see the traditional home page. 2..-May I to make the logo bar animated with rev slider? ...I don´t see it move (IE 11), may be you have quited the effect.

orange-themes

Hello,
It will require some code modifications, but it can be done.

Default-user

Great!, but, a Regular license could include that modification?

orange-themes

Hello,
Yes, you can modify the theme with the regular license.

Hello I have a problem with the customizing of the theme. When I try the option Appearance->Customize. The following error appears:

Warning: array_key_exists() [function.array-key-exists]: The first argument should be either a string or an integer in /home/insamosg/public_html/ilios-gaia.com/wp-includes/cache.php on line 618

Warning: array_key_exists() [function.array-key-exists]: The first argument should be either a string or an integer in /home/insamosg/public_html/ilios-gaia.com/wp-includes/cache.php on line 618

Warning: array_key_exists() [function.array-key-exists]: The first argument should be either a string or an integer in /home/insamosg/public_html/ilios-gaia.com/wp-includes/cache.php on line 618

Warning: Cannot modify header information – headers already sent by (output started at /home/insamosg/public_html/ilios-gaia.com/wp-includes/cache.php:618) in /home/insamosg/public_html/ilios-gaia.com/wp-includes/pluggable.php on line 896

Can you please take a look at that?

Thanks in advance

Vas

orange-themes

Hi!

Do you use some cache plugin? If so then please try to disable it. It should fix these warnings.

Mel67 Purchased

Why is my website not showing properly on a smart phone like it is in your sample? What do I need to do or change? thanks.

Default-user
Mel67 Purchased

Ok, thanks. I will.

Default-user
Mel67 Purchased

By the way, I had just download the latest version yesterday of the theme and manually uploaded it and updated the theme. It still says, however, that I have version 1.1.0 and I need to update it to 1.1.2.

orange-themes

Hello,
Please make sure that you update the style.css file, it holds the definition of version number for the theme.

Quixart Purchased

Hello, I have a problem with the images in the products page ( http://temp.evoolove.com/?product_cat=pst ) The pictures preview that appear, are very low quality.

Thanks in advance

Default-user
Quixart Purchased

Hi, I sent you the WP credentials in a private message using the contact form on your profile page. Thank you.

Default-user
Quixart Purchased

Hello, Can you give me an answer please?

orange-themes

Hello,
Sorry for the hold on, we were on national holidays.
We replied to you in forums.

Navidv Purchased

Hi there, first off – Great theme! ( will definitely add a 5+ star rating! )

I’m having trouble setting up the homepage similar to your setup (it would have been great if the blocks you used were filled in the xml data file as well) to help troubleshoot where the problem could be.

If you look at our site, on the frontpage I’ve added the 2 info blocks but the image does not appear. – When right clicking on the image to open image link in new tab, the url is as follows http://grekiskaviner.com/wp/getimagesize_error_common

I’ve created an account for you, with your support email, the login credentials should arrive in your mail after this comment.

Ps. I would like to have the site as catalog mode as well if you have a quick solution for it (noticed you helped a few others here with the same problem)

orange-themes

Hello,
We replied to you in forums.

msanbo Purchased

Hi I have a question. I added the latest featured products to the homepage. However no products show up at all?

orange-themes

Make sure you have made them featured. There will be a little star in the products list in your wp-admin. Simply click on them so they are filled.

Hi, my website is not working gallery and an error in the slider. I sent you a few days ago email with access to the admin panel. http://pstragklodzki.pl/ Please, support. Regards.
orange-themes

Hello,
Sorry for the hold on, it seems that we had missed your email. We investigate this problem and get back to you ASAP. We apologize for the inconvenience caused.

Default-user

You found my message? I’m waiting for news and support.

orange-themes

Yes, we received it and replied to your email.

Hi there, i really like this theme but got 2 questions 1. can i change background colour as i like or can i change to any texture colour as i want.? 2. I will be using this for food delivery and takeaway shop so i may need to modify the woo commerce plugin which is integrated ( i.e.,may need to add delivery or takeaway option or drop down) so will i be getting some help and support to modify woo commerce setting Thanks

Default-user

Hi there, on checkout page there is no check button on create and account, is there any reason that couldn’t see thanks

Default-user

Hi there, is it possible to add login or My Account button on top or on menu so that from there customer can create account

orange-themes

Hello,
1. You can change the background by replacing images in “images/” directory.

2. We can try to help you with that but the best help you should be able to get from Woocommerce support.

3. Currently we do not support customer registration, but that should be available by adding some plugins.

runert Purchased

Very nice looking theme. Lot’s of problems with date picker, the layer slider and more. Hard to tweak the design a little. Woocommerce behave badly and works not good with several plugins. Among my 50+ themes bought here at Themeforest, this is among bottom 5.

Hi,

Could you please let me know how to centre the header logo?

I presume I have to do something with these lines:

.header .logo-header { display: block; float: left; height: 233px;

However I can’t work it out :(

Thank you :)

orange-themes

Hello,
Could you give us a link to the page where the problem encounters so we can see it in live?

Default-user

www.hostofparadise.com

Thank you

orange-themes

Try modifying “main-stylesheet.css” file and add this to the bottom of the file:

.header .logo-header {
display: block;
float: left;
position: relative;
left: 50%;
}
.header .logo-image {
display: block;
position: relative;
margin-top: 10%;
left: -50%;
}

Hello the team “Orange-themes”. First, very good job.

I have to install a template “WooCommerce WP Agritourismo” for one on my customer.

I come to install and add the template, but i don’t arrive to import the xml file. Could you help me, to have website like your demo. :)

I saw your documentation, but i’m bloqued… Will be good, to do a video, to show how to install that or otherwise to help me to import and configure theme.

Thank you, Cédric Horws-Studio

orange-themes

Hello,
We can set it up for you, but we will require login credentials to your website.
Could you create an account for us in your wp-admin and send them to us so we can get right to it?
You can do that by using contact form on our themeforest profile.

ducnm Purchased

I’m getting trouble with product image. In Woocommerce Product Image Sizes as default Catalog Images: 150×150 Single Product Image: 300×300 Product Thumbnails: 90×90. When I upload an “Product image” size 300×300 then Catalog images was blurred. Enven I up size 150×150 the “Catalog images” still blurred. But when I use image size 300×192 is ok. Note: I want to use image size 1:1. Could you pls adivse and let me know how to change to 1:1 proportion

My link: http://www.nhabeagri.com/tuoi-canh-quan/. Thank you.

orange-themes

Hello,
Could you create an account for us in your wp-admin and send them to us so we can investigate the problem?
You can do that by using contact form on our themeforest profile.

Default-user
ducnm Purchased

Dear sir, Just sent you an email. Thank you

Naomi84 Purchased

Hello, We are finalizing our website with your template, but we have some problems. First, we would like to configure the newsletter for the footer, but when we enter the information to connect on this page : https://auth.aweber.com/ _ it’s deny. We use login and password from “Themeforest” it’s correct ?

Then, in the part “Events”, we want to add markers on the even maps, but the map stay with grey background and we can’t set the map. It’s a bug? Otherwise How do you do?

Best regards,

orange-themes

Hello,
1. Unfortunately no, the AWeber is a 3rd party service. You will need to register your account there;
2. Could you create an account for us in your wp-admin and send them to us so we can investigate the problem?
You can do that by using contact form on our themeforest profile.

Default-user
Naomi84 Purchased

Hello, We sent you access by using contact form few weeks ago but we didn’t have any reply from you. Did you receive our mail?

orange-themes

Hello,
We checked it, it seems that the last email was sent from us on June 11th for which we received no reply. Could you send these credentials once more?

Hi,

In the shopping cart, when double digit quantities are added the quantity field isn’t large enough to display the second digit. It gets half cut off.

Can you recommend a solution to enlarge the qty field?

Thank you

orange-themes

Hello,
Could you create an account for us in your wp-admin and send them to us so we can investigate the problem?
You can do that by using contact form on our themeforest profile.

Default-user

I sent you an email a few days ago now with the login information. Any update on this?

Thank you

orange-themes

Hello,
We replied to your email.

Hi guys lovely comments Fews question first CAn I have your xml file, in order to have your own demo. Secondo question. CAn I integrate Etsy shop inside the woocommerce. ( probably yes with few plug in) third tdo you have any raccomandation for selling food and buiscuits ? like etsy. anyone know any other social selling market?

by the way I choose you, because comment in here are very good!

orange-themes

Hello,
Sorry for the hold on, we were on national holiday.
1. The demo content xml will be included in the archive which you will download from ThemeForest upon the purchase.
2. It seems that there is a possibility to integrate the etsy with woocommerce: https://zapier.com/zapbook/etsy/woocommerce/

romful Purchased

Hello,

How can I deactivate the fact to unpublish the events the day after the event.

I want them to keep being published all the time, even after the event date.

Thanks for helping me.

orange-themes

Hello,

Could you create an account for us in your wp-admin and send them to us so we can investigate this problem? You can send them by using the contact form on our profile page on ThemeForest. http://themeforest.net/user/orange-themes

Default-user
romful Purchased

You do not need access to my website, just give me the code in order to not unpublish the event articles. I will add into template-events/php.

Thanks for helping.

orange-themes

Hello,
We are not unpublishing any posts on our events, they still remain published, but the index page will display only it for X (specified while editing the events page) days after the event has occurred.

You can disable this filter by modifying the wp_queries in “template-events.php” file.

by
by
by
by
by
by