Discussion on BOOSTERIUS - Responsive one page slide WordPress theme

520 comments found

Hi! Do you maybe have any explanation why available WordPress Updates are not shown at our site? Using Booster 1.0 and WP 3.6.

We would like to normally upgrade WordPress from within the dashboard.

Other sites on the same server do correctly display available Updates so i am guessing it is Booster….

pego

Hi,

you may do the update manually by just replacing the theme files. That way you may keep your changes and replace just the files that got changed.

Best regards,

pego

Default-user

we deactivated booster, activated twentyfourteen, did the updates, reactived booster. that worked but it was not very elegant i would say. sorry, but that template was all in all a lot of headache in total.

regards

pego

Hi,

we are always available fpr any support issue/question you may be having.

Best regards,

pego

The theme options manager is BAD and POOR. NOT install demo by importer or one click feature.

pego

Hi,

where do you see bad features? We can install the demo data for you if you want.

Best regards,

pego

Default-user

There are more bad things in your theme manager. Theme manage is very hard for none tech guys. You must to upgrade your theme manager option in admin site better same as another theme brand in here. I don’t want you install theme demo for you. I need it better and easier for upgrade by myself.

You said “We can install the demo data for you if you want”: yes, right. Thanks for that. But what happen when I wan’t change photo and modify some things for them? While I don’t know how can I manage them in your theme options.

You can touch very more themes on this market to see what they did for theme manager option. It is very strong and easier for manager.

Good luck!

pego

Hi,

it doesnt seem to us that this changes are so difficult to be made. Haven’t have such complaints and the theme was well sold. But, everyone can have its on opinion, and we respect that.

regards

Hi.

I installed the theme above an old page and all the old information is still there. Is there a way I can get the page back to scratch (looking like the demo) before I start? Because want some of the functions from the demo.

Mari

pego

Hi,

an option is to erase all current data and import the demo data. If you want, we can do this for you.

Best regards,

pego

contact form is not working. Not clear what to fill by mailhandler.php in the fields $from and $to. Already sent 3 mails, and open a ticket, and 1 week later still no response.

pego

Hi,

as in our last reply, do provide the needed data there, so that we can check this issues for you.

Best regards,

pego

Hi, I had also sent you a mail, maybe you haven’t received it, but I’m having some problems getting the slides to show on the homepage (or getting any page to work actually).

As suggested I already tried downgrading the WordPress version to 3.5, without any luck though.

Could you give any suggestions?

Thanks in advance, Fabio.

Default-user

‘One of the plugins’, could you be more specific? One of the plugins needed for the theme to work, another plugin… ?

No plugins are active at the moment (I assume you deactivated all), and still no functioning page with slides..

Default-user

You deactivated the ‘coming soon’ plugin without reactivating it, publishing the website while it’s in concept. Previewing the homepage is still not possible though, which would be very helpful while working on the website…

pego

Hi,

do reply on the reply that was given to you. This way the support team gets the feedback.

Best regards,

pego

Hi, i would ask you a question, do you have any update for this template, i mean, i have to use just wordpress 3.7 o do you have a new version of this theme? Thanks for you time

Have good day,

Ester

pego

Hi Ester,

we don’t have that in the process (yet), if we will do so, all the buyers will get a notice about the update.

Best regards,

pego

Hi, i would ask you a question, do you have any update for this template, i mean, i have to use just wordpress 3.7 o do you have a new version of this theme? Thanks for you time

Have good day,

Ester

pego

Hi Ester,

we don’t have that in the process (yet), if we will do so, all the buyers will get a notice about the update.

Best regards,

pego

dooker Purchased

Hi,

I have a customer interested in this theme. But he needs some adjustments. Most of all – there are 4 sections on the home page. Customer needs 5. Can I add them easily or is the number 4 hardcoded? Don’t want to rewrite the whole theme :)

Thanks!

pego

Hi,

yes it can be 5 as well. Its not hardcoded.

If you have any other question, feel free to ask us.

Best regards,

pego

Default-user
dooker Purchased

Thanks. So I bought it, set it up and for now one comment – in admin i got JS error

Failed to load resource: the server responded with a status of 404 (Not Found) http://www.pierre.ee/wp-content/themes/booster/includes/js/jquery.js

I put jquery.js to that location and some parts started to work. Just to let You know, seems like this JS is missing from the install

pego

Hi,

this seem to point to a non theme file. Tried a fresh WP install?

Best regards,

pego

Great theme! How am I able to have content written to bottom of the screen without having to scroll? http://athomebars.com/#!/who-are-we

pego

Hi,

not quite sure what you mean. Can you be a bit more specific? Maybe create a screen?

Best regards,

pego

Hi, I just installed this theme on my site but when I uplaoded the like-in-preview-import file it failed on a lot of the things. I am trying to get the site to look like the preview. How can I do this? Can you install the demo data to make it look like the preview?

Default-user

I submitted a ticket there. It is ticket #888427. Thanks

pego

We don’t have a ticket with the id you have pointed out. Do check if you have opened it right or submit a new one.

Hello! I have a problem with my posts: I’m starting to create mi web, but, when i want to see my post, it goes to 404’s page. I supposed that the problem is the permalink. because I see that all of the other pages goes to <my site>/#!/<permalink>, i just change the permalinks to predetermined configuration, and nothing. What should i do to fix it?

pego

Hi,

do you have this online so that we can check? The hash (#!) must stay because this is a onepager and it requires it.

Best regards,

pego

Hello,

After updating the theme to 1.05 from the Wordpress Dashboard, I was given the option to update Wordpress to the latest version, 4. Once I’ve done that, the theme stop working. I have created a new ticket, but I forgot to mention that I have put my site to a maintenance mode by using the WP Maintenance plugin, because the outlook was really very ugly.

http://hadjiyvanov.com/

Please fix that ASAP.

Default-user

I will send you the additional details you’ve asked for, but I have not installed a new theme. I just used the update of your theme from 1.04 to 1.05 suggested from the WordPress dashboard as I described. And the update from WordPress 3.7 to WP 4. Again from the WP Dashbord. Nothing manual.

Default-user

Hi Pego,

I have sent you all the requested info. I hope you’ll be able to fix that sooner.

Regards, Damian

pego

Hi Damian,

as replied on ticket system. We have resolved the issue for you.

regards

no puedo instalar o configurar mi portafolio, que debo de hacer

pego

Hi,

do send us an email with more detailed issues. Do use english language please.

Best regards,

pego

Hi there,

- How can I remove the automatic capitalization of the texts? - How can I remove the textshadows? - Where can I change the numbers into symbols in the slider of the frontpage?

Thnx

pego

HI,

the simplest way is to remove all:

 text-transform: uppercase; 
for the css files.

For shadow removal, remove all line with text-shadow

The numbers to symbol would require a code change in home.php.

Best regards,

pego

Default-user

Thnx so far.

For the icons, which part of the code do I need to change?

pego

Hi,

can you be more specific what change for the icons you want to have?

Best regards,

pego

How can I make the text on the bottom of the left menu bar bigger? It is really tiny. http://45designz.com

pego

Hi,

you may give it a try with some custom css:


footer { font-size: 15px !important; }

Best regards,

pego

Default-user

Thank you. How can I disable the map on the contact page?

pego

Hi,

an additinal css might help here as well:


.google_map { display: none !important;  }

Regards

Hi there,

How can I put every submenu item move to a seperate line? Now the items are displayed next to each other. When I add a
or

tag in the menutitel the layout is messed up.

Thnx

Default-user

html: br or p*

pego

HI,

a better thing would be to use css for such change. With such css for example:


.submenu li { display:block; }

Best regards,

pego

Default-user

Thnx for the quick response

Hi there! Can someone please respond to my support requests ASAP? I installed the site and it works fine and then it breaks even though I have not changed anything.

I reinstall the theme and it works fine again and then breaks later on during the day even though I am not changing anything.

I cannot be reinstalling this theme every day to get it to work.

This site is for a client and I need this fixed ASAP. Can someone please respond? I submitted support requests through themeforest and on your pego support website.

I need this site working now please.

pego

Hi agaian,

we ahve replied once more to your email. From your last reply we can tell that you ahve updated Wordpress to an uncompatible version. That might have caused some effect on switching the themes.

Best regards,

pego

Default-user

I did not update WordPress to an incompatible version. I am not sure if you read my email or visited my website. I downgraded to WordPress 3.5 and now the issue hasn’t happened yet. I am very surprised that you have not updated the theme to work with the latest version of WordPress. This puts all of the users of your theme at a security risk.

pego

Hi,

we have a lot of themes and have a lot of support work, so are currently giving support a priority.

Best regards,

pego

rednax Purchased

Dear Pego,

It’s been a while. Your demo link is not working? Maybe you can fix this, I want to comapre some things with mine version.

Thanks in advance, Xander

Default-user
rednax Purchased

That’s a bummer. Can I ask you how or where to change the “READ MORE” on the homepage by mouseover in the sliders? Thanks in advance.

Default-user
rednax Purchased

never mind Pego, I have found it somewhere in your comments ;)

pego
pego Author

Great!

Demo down. Get the message: The server refused the connection.

pego
pego Author

Hi,

we had some issues with the hosting so we have moved to another host. The demo is now available.

Best regards,

pego

Oh, sorry to hear that. That’s frustrating. I actually bought another theme last night. But I will favor your themes for next time.

Thank you for replying.

pego
pego Author

Hi again,

no problem. Just let us know if any question about our themes pop up.

Best regards,

pego.

by
by
by
by
by
by