69 comments found

  • Bought between 10 and 49 items
  • Exclusive Author
  • Has been a member for 6-7 years
  • United Kingdom
poz94 Purchased

Hi still waiting to hear back from you regarding revolution slider not working properly on my site (aamirfitness.webdesignerpaul.com) i have the latest version installed but slider not calling from rev shortcode. Any ideas?

Anps

We are really sorry we did not answer you sooner. We have sent you an email and have fixed the issue on your server.

  • Bought between 100 and 499 items
  • Has been a member for 3-4 years

WooSlider is it included? Its not in my download!

Thanks

Ryan

Anps

Hi, we cannot offer wooslider cause of there conditions so we made it wooslider ready. You have to get it yourself. Best regards

Default-user

What!

Hang on, you advertise it with a green tick next to Woo Slider yet it does not actually have it? Come again, am I reading this right?

Is that not false advertising?

So do you now give refunds for advertising something that does not actually exist?

I really think you should change this ASAP, other people could get caught out with this.

Ryan

Default-user

Also the “Recent-post” shortcode does not work when added to one of the pages.

Why is this?

Anps

We have stated in desctription that it is wooslider ready, gues we missed the image, contact us on support@anpsthemes.com we will solve your problem, since in begining we did include it and later on they changed there conditions, we will change the image asap.

Default-user

How do I get the Recent-posts code on the homepage to work?

Anps

Please send url and wordpress admin login data on our email and we will check it.

  • Bought between 50 and 99 items
  • Germany
  • Has been a member for 2-3 years
srozsa Purchased

Just want to point this out (again) – we purchased this theme a few months ago for a client. Even LONG time after the purchase – the support this guys offer is really awesome. Every single little problem was almost immediately addressed by the developer. Great theme and great support – thumbs up!

Cheers Sandor

Anps

Thank you very much, it means a lot! Best regards

  • Bought between 1 and 9 items
  • Has been a member for 1-2 years

My site is not working right! This issues with the Slider looks the error that appears in the home:

[wooslider slide_page = “first-page” slider_type = “slide”]

Anps

This is not an error, this is just the shortcode being displayed, as you do not have the WooSlider plugin installed.

NetoCerasi

and how do I install the plugin? I did not find it in the installation folder!

Anps

Wooslider is not included in the theme, because Woocommerce changed licence. You can get it on their site: http://www.woothemes.com/products/wooslider/

NetoCerasi

OK! Will buy! Now I’m with another problem: Recent Projects The links are not working at home! Can you help me? My site is www.pousadacachadaco.com.br login: admin pass: entrar1234

I’m waiting on, ok?

NetoCerasi

I thought the error of projetcts Recents

But now the MENU is not in the top, is in the middle of the banner!

Help me please!

Anps

Hello, we connected to your site and we could not check your pages – all we got was a page with this image. We would not like to mess with your site (turning of plugin, changing settings, etc.), so please tell us how can we view the Home page, so we can help you fix the issue.

It is not really secure posting your WordPress admin credentials in the comment section. We suggest you change them and send us the new username and password to support@anpsthemes.com.

  • Bought between 1 and 9 items
  • Has been a member for 1-2 years

hi, cant get the slider on the homepage working?

Anps

Hi, which slider you are trying?

Cheers

  • Bought between 1 and 9 items
  • Has been a member for 0-1 years
topmark Purchased

Hi,

I am having problems with link colour. As you can see, in the CSS file, the link should be blue:

a:link { color:#0066CC; } a:visited { color:#743399; } a:active, a:hover { color: #FF4B33; }

...however, if you look at my blog post, the links are showing the same colour as all the other text…how can anyone know what to click?

The words “domestic” and “commercial” in the bullet points on the following page should be links…

http://www.topmarkcarpets.com/welcome-to-our-new-website/

Please help as this site is for a client…

Thanks

Anps

Hello, we will update the theme soon (hopefully within a couple of hours) that will add the proper styling to links as another style has a higher specificity and is setting the color to the default text color.

We apologize for the inconvenience. You can contact us at support@anpsthemes.com and we will send you the new version as soon as it is ready.

  • Bought between 10 and 49 items
  • Has been a member for 1-2 years
  • New Zealand

I bought the theme BUT it did not import the sliders.. there was an error. So I tried again and no luck! Can someone please show me how to set it up and I want it the same way as the sample given.

Anps

Send us an email on support@anpsthemes.com and we will send slider json file.

  • Bought between 10 and 49 items
  • Has been a member for 1-2 years
  • New Zealand

Fatal error: Call to undefined function mb_strlen() in /home/mywebsite/public_html/wp-content/themes/cleanway/functions.php on line 645

The widgets on the footer dont even want to display. That is the error I get. Support please

Anps

hi, please contact us on support@anpsthemes.com if you still didn’t.

Best regards

  • Bought between 1 and 9 items
  • Has been a member for 0-1 years

Hi,

The theme doesn’t appear to be responsive. I have tried viewing the demo site on my iphone and I have changed the browser window size – no change. I have noted your comments in a previous post, ” a user can disable responsive mode if he wants (the link for this is located in the center of the copyright footer).” However, I can’t see any link or copyright in the footer.

I want to use this theme for client as soon as possible, so can you please advise.

Thanks.

Anps
Anps Author

Hello, we just forgot to turn on this features from the last update, thank you for giving us the heads up, now it works.

Best regards

by
by
by
by
by
by