953 comments found

  • Has been a member for 3-4 years

@nw831

Hi,

Yes, you can set the blog page as a home page with the theme.

  • Has been a member for 3-4 years

==================IMPORTANT=================

Hi All,

If you have any support questions, we kindly ask you to use our dedicated support system here:

http://pexetothemes.com/support/

where all the Pexeto items support is handled – registration takes less than a minute. Thank you :)

==================IMPORTANT=================

  • Bought between 10 and 49 items
  • Exclusive Author
  • Has been a member for 2-3 years
  • Sold between 1 and 100 dollars
  • United States
artistgew Purchased

When I upload the Google Translator plugin I develop a large space above the header. I have tried adding some code in the css section to prevent this but it does not seem to make any difference. Do you know what I can do to prevent this? Thx!

  • Bought between 1 and 9 items
  • Has been a member for 3-4 years

Hi, Awesome job on this theme!

Thanks, B

  • Bought between 1 and 9 items
  • Has been a member for 1-2 years

Hi, Is this a responsive theme? Thank you :)

  • Has been a member for 3-4 years

@artistgew

Hi,

We have a dedicated support system where all the Pexeto items support is handled, so we kindly ask you to use our support system here:

http://pexetothemes.com/support/

to post your support questions. Thank you :)

P.S. When posting please also provide a link to your site so we can have a look.

  • Has been a member for 3-4 years

@bitznbytes

Hi,

Thank you very much, I really appreciate it! :)

  • Has been a member for 3-4 years

stoxic

Hi,

The theme looks and works well on mobile devices, but it is not in a responsive layout.

  • Bought between 10 and 49 items
  • Has been a member for 1-2 years
  • United States
macrules Purchased

I have purchased the theme and everything seems to work great except the “Contact Form Mail”. Every time I try and send mail as a test using my own email address it gives me the error message that reads “An error ocurred, the message was not sent.” can you help fix this error?

Appreciate your support.

  • Has been a member for 3-4 years

@macrules

Hi,

We have a dedicated support system where all the Pexeto items support is handled, so we kindly ask you to use our support system here:

http://pexetothemes.com/support/

to post your support questions. Thank you :)

P.S. Meanwhile you can also check this article

  • Bought between 1 and 9 items
  • Has been a member for 1-2 years
  • United Kingdom

hi, is this retina ready??

pexeto

Hi,

We haven’t added any special options for retina displays, however we are using retina displays and the theme looks very well on them by default – if you want, I would suggest to check it by yourself.

  • Bought between 1 and 9 items
  • Has been a member for 1-2 years

When upload the theme .zip file(C:\Users\Pat\Downloads\themeforest-136628-dandelion-powerful-elegant-wordpress-theme.zip) to WordPress, I get he following message.

The package could not be installed. The theme is missing the style.css stylesheet.

Theme install failed.

I am using WordPress 3.5.1. I downloaded theme to my computer, then uploaded the .zip file to Wordpress. Can someone help me determine why my install failed?

pexeto

Hi,

Please refer to this article (in short: you have to upload the theme zip file only, not the whole download zip file).

If you still have any other support questions, can you please use our dedicated support system here:

http://pexetothemes.com/support/

as this is where all the Pexeto items support is handled. Thank you! :)

  • Bought between 10 and 49 items
  • Has been a member for 2-3 years
smlewis3 Purchased

Love this website!!!!!... however I am getting an error message on your contact form is says

“An error ocurred, the message was not sent.”

I filled in your contact form information under Dandelion option tab but it is still not working …...

great job on this site!!!!

pexeto

Hi,

I’m glad you like the theme :)

We have a dedicated support system where all the Pexeto items support is handled, so we kindly ask you to use our support system here:

http://pexetothemes.com/support/

to post your support questions. Thank you!

P.S. Can you please also check this troubleshooting guide
  • Bought between 10 and 49 items
  • Has been a member for 2-3 years
smlewis3 Purchased

Also, what is the image size for the slider????.... I am using the thumbnail slider option… Thank you…

pexeto

Please check my reply to your comment above :)

  • Bought between 1 and 9 items
  • Has been a member for 1-2 years
mikebatey Purchased

Hi, i have recently setup www.candybuffetboutique.co.uk but the menu bar at the top does not display in Firefox can anyone help on this? I also have the updates available for this but it is telling me it will remove all of the formatting etc currently in the theme, is there a way of avoiding this? Thanks

pexeto

Hi,

We have a dedicated support system where all the Pexeto items support is handled, so we kindly ask you to use our support system here:

http://pexetothemes.com/support/

to post your support questions. Thank you :)

P.S. Installing an update won’t remove any formatting, only if you have done some code modifications in the theme files they won’t be saved as the update replaces all the theme files with the new ones.

  • Power Elite Author: Sold between 1 000 000 - 1 999 999 dollars
  • Power Elite Author
  • Has been a member for 4-5 years
  • Author had a File in an Envato Bundle
  • Attended a Community Meetup
  • Exclusive Author
  • Bought between 100 and 499 items
+1 more

==================IMPORTANT=================

Hi All,

If you have any support questions, we kindly ask you to use our dedicated support system here:

http://pexetothemes.com/support/

where all the Pexeto items support is handled – registration takes less than a minute. Thank you :)

==================IMPORTANT=================

  • Bought between 10 and 49 items
  • Has been a member for 4-5 years
  • Italy
Carlor Purchased

Hello pexeto,

is there a little of hope to have this theme responsive. I like Dandelion and I think it would be a pity to abandon it just as it is. Thank you.

pexeto

Hi,

I can’t really say for sure – Dandelion contains lots of sophisticated functionality, such as sliders, galleries and portfolios, which were not initially designed for a responsive layout and may require to be recoded from scratch in order to make them responsive. In fact this is something that we are considering at this point, but this really depends on whether we can find a way to do this without complete recoding or major changes in the default functionality and code.
However the theme still looks and works well on mobile devices, its layout may not be responsive, but this doesn’t stop the visitors from browsing your site content.

  • Bought between 1 and 9 items
  • Has been a member for 2-3 years

Hi Pexeto,

On my website http://andyhelmi.com/ between the slideshow and the slogan “Graphic & Website Design Services by Andy Helmi” there’s a lot of white space. That seems like a margin or padding but I can’t figure it out. Can please tell me how I can reduce that space? Thanks, Andy

pexeto

Hi Andy,

We have a dedicated support system where all the Pexeto items support is handled, so we kindly ask you to use our support system here:

http://pexetothemes.com/support/

to post your support questions. Thank you :)
Default-user

As I explained I can’t login there, I can’t find my ID code. Would you please answer here? this is a foum for Dandelion too!

pexeto

Hi,

When you purchase the theme, you get a purchase code – you check here how to find your purchase code. I cannot see a “purchased” label on your comment, I suppose you have used another account to buy the theme and you have to log in to that account in order to get your purchase code. Here in the comments section we answer pre-purchase questions only. On our dedicated support site we have a support team that answers all of the support questions.

  • Bought between 10 and 49 items
  • Has been a member for 3-4 years

Theme seems to have an issue with setting custom avatars. We have been in contact with the dev to get it rectified, but of 5 custom avatar plugins we have tried – and used in other blog themes – they all install, allow us to set the custom avatars, BUT the avatars are never placed in the Comments section as they should. Dev seems to be interested in helping fix the problem which is great, as it seem the theme is conflicting with allowing the setting of custom avatars, hopefully sooner rather than later as our blog is live and that is the 1 busted piece I can report. Hope to get it fixed soon.

Other than this, seems like a good and popular theme. We had 1 other issue with the “Portfolio” setting odd links for the Lightbox pop-up images, but after a bit of turmoil solved it with a tip from their support pages.

pexeto

Hi,

I noticed that you had a conversation with one of our support members on our support site. I have just installed the custom avatars plugin that you mentioned in there on two different servers and it worked very well on both of them, so I really think that the problem may be related with something on your installation only. I have posted another reply to your ticket with a few more suggestions that you can try, so if you want, we can discuss this further in the ticket that you have opened.

LockedNLoaded

This has been solved. It turns out the issue is NOT related to your theme and instead, is related to some issue in the WP DB when you carry over and reimport an account into a new user. Killing my clients account and assigning the content to a new account finally fixed it after all of the efforts we tried. Thanks for your guys effort and time on trying to help me solve this, it was much appreciated!

pexeto

I’m glad that this is resolved, I hope that everything will be okay now :)

  • Power Elite Author: Sold between 1 000 000 - 1 999 999 dollars
  • Power Elite Author
  • Has been a member for 4-5 years
  • Author had a File in an Envato Bundle
  • Attended a Community Meetup
  • Exclusive Author
  • Bought between 100 and 499 items
+1 more

==================IMPORTANT=================

Hi All,

If you have any support questions, we kindly ask you to use our dedicated support system here:

http://pexetothemes.com/support/

where all the Pexeto items support is handled – registration takes less than a minute. Thank you :)

==================IMPORTANT=================

by
by
by
by
by
by