240 comments found

  • Bought between 1 and 9 items
  • Has been a member for 2-3 years

For tracking purposes, after a site visitor fills out the contact form, is it possible to send them to a separate page we create (like a “Thank You” page), instead of displaying a green box that says “Successfully sent”?

  • Bought between 10 and 49 items
  • Exclusive Author
  • Has been a member for 7-8 years
  • United States
kcharity Purchased

When will you be adding the updated version of uBillboad to the download?

  • Bought between 10 and 49 items
  • Has been a member for 4-5 years

I’m having issues with the Twitter Widget included, Sorry if this has been answered already.

I’m getting the “Rate limit exceeded” message quite often. Is there a way this can be changed?

uDesignStudios

Hi,

please drop us a line via the contact form on our profile page, include your WP URL and credentials. If you’ve already done so, please ignore this and we will get back to you soon (most likely today)

UDS

  • Bought between 1 and 9 items
  • Has been a member for 2-3 years

Guys at uDesign Studios-

Please forgive me for the frustration, but your support thus far really has been horrible! I understand that you may get frustrated on your end with “newbies”, but “newbies” really are your target customer, and to treat us like this is unacceptable.

Out of all the comments that I’ve made so far to try to get MINOR issues fixed, you have only responded to ONE in a way that could resolve my issue. The most frustrating comment that you’ve made was to suggest having me pay to have somebody customize one of my PHP pages. As a matter of fact, I AM willing to pay somebody to customize it. But, I did a little investigating, and after about a half hour of looking for the answer, I discovered that I could solve my issue with ONE LINE OF CODE !!! You couldn’t help me customize ONE LINE OF CODE ??? It took more time out of you to respond with your useless comment than to just respond with a helpful one.

Finally, you completely have ignored other issues that are somewhat important. For example, my last request asked if there is a way to change the uContact form to send site visitors to a “Thank You” page, instead of loading a green “Successfully Sent” box. This is a VERY important feature that you’ve overlooked. A business needs to be able to track where visitors to the site have come from, and specifically where the one’s that take action have come from. This cannot be done with your current contact form.

Given my knowledge of code (just enough to be dangerous), I know that this is a really simple thing to change. But, you’ve left me hanging FOR 12 DAYS without so much as a response.

If you are not going to offer any support, than that is your prerogative. BUT , YOU SHOULD CLEARLY STATE THAT YOU WON ”T OFFER ANY SUPPORT BEFORE I PURCHASE YOUR TEMPLATE . Most “premium” templates come with support.

Anyway… I started writing this because my site is now live, and looks great. But, I have one final item I was hoping to get some help with, but after I started writing, I said to myself “uDesign Studios aren’t going to respond. They haven’t been helpful at all so far.”

And so I wrote this. I will not be buying any more templates from you guys in the future.

uDesignStudios

Hi,

I’m sorry for your bad experience with us. We have many people writing to us every day, and sometimes we have to invest hours daily just to respond to the incoming mail. If we have said that something can not be done easily and you’ve found a way to do it in one line, its good for you. But we’ve probably had a good reason for telling you that (other than laziness). we maintain multiple versions of multiple templates and other items, most features are slightly evolved versions of the same features in an earlier theme and therefore, given the sheer size of the code base that this constitutes mistakes do occasionally occur. Sorry about that, we do not do this job full time. Even despite that we often go the extra length to offer some customizations, unfortunately not every time we have the resources to do that. You have hit the unfortunate time when we were very busy with other things, sorry about that too.

Still you have paid less than $40 for a template that would have easily cost you $1500 if you wanted to have it custom built. Some of the features are only simple versions of what is offered by dedicated plugins, and are there just to get you started, we offer them as a convenience only to be criticized about them later… Similarly support is relative to the price, if you pay $40 you can expect support worth at least tens of dollars.

Sorry again for the bad experience.

UDS

Default-user

I appreciate the response. It actually goes a long way just to have a candid apology.

  • Bought between 10 and 49 items
  • Canada
  • Has been a member for 2-3 years

How to fix button with long text? I’m not sure how much text allowed to use the built-in button before the button will not show properly.

  • Bought between 10 and 49 items
  • Canada
  • Has been a member for 2-3 years

How can I make a box without the images on the left side (i.e; check, alert)?

  • Bought between 10 and 49 items
  • Canada
  • Has been a member for 2-3 years

I’m getting the “Rate limit exceeded” message most of the time. Is there a way this can be fix? Any reply is highly appreciated, hopefully this time you guys reply to my question.

  • Bought between 10 and 49 items
  • Has been a member for 3-4 years

The tool bar in visual mode has vanished in Superb theme. Am running the version version 3.3.1 of Wordpress. Any ideas how to get it back?

  • Bought between 10 and 49 items
  • Has been a member for 5-6 years
  • United States
I want to change color of all text links to something other than the main color. I commented out line 310 in the functions.php file and tried to redefine link color by inserting #content a { color: da821b; }

on line 370 of same file. No luck. What am i doing wrong? Can you help?

  • Bought between 100 and 499 items
  • Has been a member for 2-3 years
  • United States

Your live preview doesn’t seem to work anymore.

  • Bought between 1 and 9 items
  • Has been a member for 3-4 years
Laxmidi Purchased

I’m using the Superb theme and unfortunately, my site got hacked. (It’s not your fault.) Apparently, Superb theme uses TimThumb. And TimThumb is vulnerable. I thought that it would be good to let you know, so that other people using the theme, don’t have this problem.

Also, I don’t know how to solve the problem.

My ISP sent me this: “It is imperative that you update all themes and plugins on your account that use this script. If no such update is available, you must update the TimThumb script directly to protect your account, otherwise it will be hacked again, it’s just a question of when.”

Is Superb 1.0.4 compatible with WordPress 3.3.1? If I upgraded to 3.3.1, would that solve the problem? I’d like to upgrade, but I wanted to check if there are any known issues.

Do I need to upgrade TimThumb? If so, how do I do that?

Is there an updated version of Superb?

If you have any advice, please let me know.

I love your work. You guys rock! Thanks.

uDesignStudios

Hi,

Superb has been updated when this vulnerability was discovered. Of course you can always update timthumb manually, just replace the contents of timthumb.php with the contents of this URL : http://timthumb.googlecode.com/svn/trunk/timthumb.php

The version currently on TF is Superb 1.0.5 which already has a patched timthumb, but of an older version than the current one.

UDS

  • Bought between 1 and 9 items
  • Has been a member for 2-3 years

three things:

1. uAds: trying to use shortcode to put ad in content in a regular page, not using custom sidebar widget option or putting it in a post. watched the video on your site and it just doesn’t work like how you show. please post the shortcode for me. is there an update?

the position setting is not the same as in the video. in the video you typed in “Sidebar”, now there is just number drop down 1-10.

2. uBillboard: since i got online to figure out the uAds thing, i see that uBillboard has been updated and wonder if i can get the update.

3. page templates: is there a way to get a template with both left and right sidebars?

thanks so much.

  • Bought between 10 and 49 items
  • Has been a member for 5-6 years
  • United States

I purchased the Superb WordPress theme. What happened to the Live Preview? It serves as a helpful reference. Any plans on reinstalling it? What is up with the blog posts? Where does the big gray “continue reading” button come from? How do i get rid of it? If i wanted to use the gray “continue reading” button how would I implement it? Thanks,

  • Bought between 10 and 49 items
  • Has been a member for 3-4 years

Could you please investigate the Live Preview link – it is going to a page not found.

Thanks

  • Bought between 10 and 49 items
  • Has been a member for 5-6 years
  • United States

I am using the UDS Twitter widget on the Blog page sidebar. Half the time I am receiving an error message indicating that the requests are over the 500 requests/hr.

How do i fix this problem?

  • Bought between 100 and 499 items
  • Exclusive Author
  • Has been a member for 3-4 years
  • Slovakia

Preview link not working…

  • Bought between 10 and 49 items
  • Exclusive Author
  • Has been a member for 3-4 years
  • Netherlands
Jacy1001 Purchased

Love the theme, but would like to know how to put different ubillboard to different pages like the homepage.

thank you in advance

  • Bought between 1 and 9 items
  • Has been a member for 1-2 years
Jacoloma Purchased

Hi,

when installing the theme , no images are found error: Theme Installer

Failed to import Media “hrad960×390” Failed to import Media “hrad2960×390” Failed to import Media “logo” Failed to import Media “learn-more” Failed to import Media “1” Failed to import Media “2” Failed to import Media “3” Failed to import Media “4”

the links in the install.xml are all dead !! Where can i get all the images to completely install the superb theme

kind regards

MJ

uDesignStudios

Hi,

sorry about that, we’ll look into it. But you don’t actually need the images, they are just sample content anyway, they are not supposed to be used on a live site.

UDS

  • Bought between 1 and 9 items
  • Has been a member for 1-2 years
Jacoloma Purchased

Hi,

i want to use them to make sure the image sizes i am going to use are the same size for the same location. And also the menu in the header is black(from the background) although it’s supposed to be blue also,i believe this is because the blue image behind it is missing .

thank you for your quick response.

MJ

uDesignStudios

The image should be generated automatically if you change the main color, otherwise the sizes don’t really matter and moreover you can see them in the actual file names of the missing files, so you can use something like http://placehold.it/ to put them quickly in and see :)

Default-user
Jacoloma Purchased

Hi, i’ve changed the color 3 tames and made a new menu, but the menu bar stil has no colored background

  • Australia
  • Bought between 10 and 49 items
  • Has been a member for 1-2 years

your demo doesn’t work

by
by
by
by
by
by