Sara_p

Sara_p supports this item

Supported

680 comments found.

Hi, the shopping cart icon at the top right of my website is completely missing. My website is NOT in catalog mode and when I go to /cart I can see items in the cart. It’s just the icon at the top right which is missing. How can I get this back? Thanks

Hi, i’m sorry for your issues.

Please open a ticket in our support desk and explain the issues you are experiencing.

Register yourself in our site: http://www.yithemes.com Then active your theme here: http://yithemes.com/theme-activation/

And then in the “Get support” page (http://support.yithemes.com/home) open a ticket and explain your issue including your WP admin access so we can review your setup and help you. thanks

rinkung

rinkung Purchased

Woocommerce search for non-default language does not work. This issue has been raised by my people for long time. So far, it has not been solved yet. I submitted the ticket but the support was not so helpful. I think it is the theme bug and you team should pay attention to fix it.

rinkung

rinkung Purchased

Here is what he replied “we are sorry, but we can’t help you with WPML plugin. We can’t give support, try to use the forum for more info: http://wpml.org/forums/" As the theme claims that it is 100% WPML compatible, I think I deserve the better support from the theme.

We replied in this way:

I'm sorry, but we can't help you with subdomains and WPML configuration.

We can’t offer WPML configuration service to our customers. We provide support for bugs or issues related to our theme, but if you want to set WPML you need to check wpml documentation. thanks

rinkung

rinkung Purchased

Have you ever tried using the woo commerce for multi-language on your theme? Please try, so we can know if it is the theme bug or the WPML problem.

jetdoe

jetdoe Purchased

I already purchase this theme. It is very good but I have problem with contact form. It not sent email to me. Do you have any suggestion.

Please help. Thank you.

Hi, i’m sorry for your issues.

Please open a ticket in our support desk and explain the issues you are experiencing.

Register yourself in our site: http://www.yithemes.com Then active your theme here: http://yithemes.com/theme-activation/

And then in the “Get support” page (http://support.yithemes.com/home) open a ticket and explain your issue including your WP admin access so we can review your setup and help you. thanks

fadihn

fadihn Purchased

Hi Sara , when I open the template from your website or mine , the parallax does not scroll in Safari like chrome , sometimes in safari even look wrong or left side. I saw one comments like this one year ago with same problem. any solution ? thanks

Hi, please open a ticket in our support desk and ask this to our developers. This is a technical question and i can’t help you here :)

Register yourself in our site: http://www.yithemes.com Then active your theme here: http://yithemes.com/theme-activation/

And then in the “Get support” page open a ticket and explain what do you need. thanks

Hello, how do I change the background image of the testimonial slider on the homepage of the theme. Thanks

Hi, please open a ticket in our support desk and ask this to our developers. This is a technical question and i can’t help you here :)

Register yourself in our site: http://www.yithemes.com Then active your theme here: http://yithemes.com/theme-activation/

And then in the “Get support” page open a ticket and explain what do you need. thanks

OK I will do that.

after removing from cart, the “undo” option does not work.

Please open a ticket in our support desk and explain the issues you are experiencing.

Register yourself in our site: http://www.yithemes.com Then active your theme here: http://yithemes.com/theme-activation/

And then in the “Get support” page (http://support.yithemes.com/home) open a ticket and explain your issue including your WP admin access so we can review your setup and help you. thanks

The following plugin needs to be updated to its latest version to ensure maximum compatibility with this theme: YITH WooCommerce Colors and Labels Variations.

How to update .. ?? i try find at your web those plugin is premium ..

Hi, how can I increase the number of category boxes on the homepage from 4 to 5? I would like to keep them on the one row. I am using this and the category numbers are correct, but I’m still only seeing 4 categories

[products_categories per_page=”5” hide_empty=”no” show_counter=”no” discovery_text=”DISCOVER NOW” style=”white” orderby=”menu_order” order=”desc” category=”18, 14, 17, 16, 96” ]

Many thanks!

Sorry my mistake! I was using an incorrect category ID so I can now see 5 categories.

However can I get those 5 categories showing on ONE row?

Thanks

Sorry my mistake! I was using an incorrect category ID so I can now see 5 categories.

However can I get those 5 categories showing on ONE row?

Thanks

Hi, please open a ticket in our support desk and ask this to our developers. This is a technical question and i can’t help you here :)

Register yourself in our site: http://www.yithemes.com Then active your theme here: http://yithemes.com/theme-activation/

And then in the “Get support” page open a ticket and explain what do you need. thanks

amelsoro

amelsoro Purchased

how do i remove the comment section from new pages?

You need to open each page and turn off the “discussion” box. There is not an option to turn off comments from all the new pages created.

amelsoro

amelsoro Purchased

how do i remove the comment section from new pages? edit: is there an option for it?

No, you need to open each page and turn off the “discussion” box. There is not an option to turn off comments from all the new pages created.

Hi, Is it possible to link to the sections on the home page with the parallax effect? I’d like to click a menu link that would scrollTo a section on the page, and I am wondering if this theme supports that. Thank you

No, i’m sorry, Tyrion has not this feature. We have this feature in Bishop: http://live.yithemes.com/bishop-onepage/ anin Mindig: http://live.yithemes.com/mindig-one-page-masonry/

I’ve submitted a support ticket via yithemes.com #63499 and would appreciated some assistance. I cannot even access my admin panel. My hosting provider said that the issue is theme related and specifically the woocommerce.php file within the Tyrion theme folder. Kind of lost here. Thanks in advance.

Just asked to my developer to check your ticket as soon as possible. thanks

Hello and Good day. Just updated woocommerce to version 2.4.4 and tyrion to the latest version. Quick view doesn’t work anymore on wordpress version 4.0.7. Can you please help? Thanks much.

Hi, i’m sorry for your issues.

Please open a ticket in our support desk and explain the issues you are experiencing.

Register yourself in our site: http://www.yithemes.com Then active your theme here: http://yithemes.com/theme-activation/

And then in the “Get support” page (http://support.yithemes.com/home) open a ticket and explain your issue including your WP admin access so we can review your setup and help you. thanks

Get an error when installing the required YITH WooCommerce Colors and Labels Variations, already asked your support 2 days ago with no reply as yet. Can you help? Error message is below would like to get resolved so I can continue with installation and get the site up and running. Many thanks.

object(WP_Error)#714 (2) { [“errors”]=> array(1) { [“plugins_api_failed”]=> array(1) { [0]=> string(219) “An unexpected error occurred. Something may be wrong with WordPress.org or this server’s configuration. If you continue to have problems, please try the support forums.” } } [“error_data”]=> array(1) { [“plugins_api_failed”]=> string(2) “N;” } }

Please provide me the ticket id so i can check the support status, thanks.

jelepezi

jelepezi Purchased

I have just made an update of the theme, appears this error:

Warning: require_once(Types/Imagesize.php): failed to open stream: No such file or directory in /home1/ab39811/public_html/wp-content/themes/tyrion/core/lib/yit/Type/Type.php on line 30

Fatal error: require_once(): Failed opening required ‘Types/Imagesize.php’ (include_path=’.:/opt/php54/lib/php’) in /home1/ab39811/public_html/wp-content/themes/tyrion/core/lib/yit/Type/Type.php on line 30

Please I need a solution.

Please open a ticket in our support desk and explain the issues you are experiencing.

Register yourself in our site: http://www.yithemes.com Then active your theme here: http://yithemes.com/theme-activation/

And then in the “Get support” page (http://support.yithemes.com/home) open a ticket and explain your issue including your WP admin access so we can review your setup and help you. thanks

Hi Sara. I opened a ticket yesterday regarding an issue I am having. Can you tell me roughly how long I will have to wait to get support? Thanks in advance.

Please provide me the ticket id so i can check the support process, thanks

Fujijau

Fujijau Purchased

Hi Sara, on Tyrion Child setting, the setting is gone, so the main logo, favicon etc are also gone. Is this a bug from the new update and is there a new update you will issue later? Please check my website http://www.hastemerchandise.com as the main Logo has been replaced by the title of the website. Thanks for your help.

Hi, i’m sorry for your issues.

Please open a ticket in our support desk and explain the issues you are experiencing.

Register yourself in our site: http://www.yithemes.com Then active your theme here: http://yithemes.com/theme-activation/

And then in the “Get support” page (http://support.yithemes.com/home) open a ticket and explain your issue including your WP admin access so we can review your setup and help you. thanks

amelsoro

amelsoro Purchased

this is unacceptable! the update made the theme options disappear. i opened a ticket and you guys havent replied yet! please find a solution!!!

Please provide me the ticket id so i can check, thanks.

damiafaw

damiafaw Purchased

Anyone else seeing issues with Variations not showing on the page? It is showing out of stock instead…..when I follow this, they worked and showed up correctly. https://wordpress.org/support/topic/24-common-issue-variations-missing-on-product-pages?replies=1

So, anyone else with this issue? I am using the latest version also.

damiafaw

damiafaw Purchased

1.6.4 that was released in the last several hours, also a fail for the variable.php file….remove it and it works again. Whats up with these updates?? Are they tested??

by
by
by
by
by
by