399 comments found

ahwul Purchased

Hello, I bought this theme but to my surprise my license is not working and I have written the author without any reply, pls, can you advise me on what to do? Thanks

ahwul Purchased

Hello, how do I install the licence?

designthemes

Hi!., We are not clear about your query. Which license you are asking about. Please help us have a better understanding on it by getting back with any screenshot like references. So that, we can check and will have a clear look at our end.

Default-user
ahwul Purchased

I mean Installation license. Pls, give me the steps to install the purchase license, maybe I didn’t get it right.

designthemes

Hi.,

You mean you can’t download the files from themeforest download page? If yes then please contact themeforest support team. Else if you need the steps to install the theme, here it is

1) Please connect your server via ftp

2) Move to folder wp-content/themes/

3) Upload the ultimate theme files ( the files inside the folder ultimate )

4) Activate it via Dashboard -> Appearance -> Themes.

5) Install all the plugins suggested by the theme.

brigius Purchased

Hi, How do I edit the fields [contant_form_2 /]? :-( Thanks

designthemes

Hi!.,

Please mail us the exact page link along with your site credentials (WP & FTP access logins) immediately via the right bottom form located @ http://themeforest.net/user/designthemes. Also what is the length you need to increase and for which field you need to increase? Let us know So that, we can check and have a clear look on our end. Then we’ll help you get rid of it ASAP !!

Default-user
brigius Purchased

ok, I sent an e-mail

designthemes

Replied to your mail. Please check.

mayela Purchased

Stable with Wordpress 4.0 ? Where┬┤s the Slider Revolution 4.6 Because Themepunch says ” VERSION 4.1.4 OR OLDER MUST BE UPDATED IMMEDIATELY TO AVOID CRITICAL VULNERABILITY”

rsriram
rsriram Author Team

Hi., Please keep using Wordpress 3.9, whereas we didn’t checked out the compliance of our theme with Wordpress 4.0yet. We will update the theme asap. Also please send us a message through the right bottom form @ http://themeforest.net/user/designthemes . so that we will send you the latest revolution slider files.

Regards., DesignThemes Support.

I cannot change my blog layout to right sidebar. Every time I check the settings, it shows that it is selected. When I do a search, the layout comes up. How can I fix it? Here are some links.

Blog: http://rodneybrooksjr.com/blog/ Search: http://rodneybrooksjr.com/?s=click&submit=Go

My Buddha panel is broken. I did not place the Ultimate – Final file in the wrong place because I don’t have it. How do I fix it? Here is a screen shot. http://rodneybrooksjr.com/wp-content/uploads/2014/09/Buddha-Panel-Broken.jpg

My store is only showing 11 ideas on the first page and on page two, some rows only have one item. How do I fix it? Here are some links.

Page 1 http://rodneybrooksjr.com/shop/ Page 2 http://rodneybrooksjr.com/shop/page/2/

rodneybrooksjr

I just sent the information again to the other email address.

rodneybrooksjr

I notice in single view the side bar shows up but when you click on blog, it does not.

The Buddha panel is fixed. I don’t know if you did it or it was one of my plug-ins I deactivated.

Page two of my store is still messed up. Please Fix.

I have another problem. When I turn on the option to show a slider on my home page, it does not appear. What is wrong? Please Reply

designthemes

Hi!.,

1) Now the search page and blog page has the sidebar. Please check it.

2) Buddha Panel issue should have resolved because of your plugin deactivation.

3) Your store page alignment issue has been resolved.

4) We can see the Full width demo slider in your home page. Please check it.

Hi, We are now trying to build our new webpage. Thanks for the help last time!

This time i have came across something interesting. When I have the basic settings on “showing the posts as default”. The blogsidebar is working as it supposed to. But when I change the settings to a “specific start page and another page for the blogfeed” it does not show the sidebar at all. The start page theme is set to Home template – no parent and the blog page Blog template – no parent. The are put in to menus, main and second. No other plugins accept requierd. WP 4.0 (this should not be a problem as this function is in the basic core functions).

As usual for security reasons i cant give you the ftp cred. But I can give a account to see inside if you like. http://labs.silverunit.com – is the url.

Kind regards, Michael @ Silverunit Systems

Default-user

Hi, I got this solved. I had to choose just a static page and leave the field “choose input page” for the blogfeed empty. Kind of strange but it works so i good.

rsriram
rsriram Author Team

Hi!., Hope you resolved. Thanks for the reply.

Regards., DesignThemes Support.

brigius Purchased

Hi. how can i add phone number in the team page (see image):

http://postimg.org/image/krcmsj0oj/

Thanks!

rsriram
rsriram Author Team

Hi brigius.,

Thanks for making contact. You need to change the function my_team to include the phone number from the file wp-content/themes/ultimate/framework/theme_shortcodes/team.php

Regards., DesignThemes Support.

Hi,

You got a bug in your theme regarding pictures. Se this link http://labs.silverunit.com/wp-content/themes/ultimate//images/sociable/hover/facebook.png NOTICE the double ”//” between ultimate and images. Running clean installation (for the 3rd time!) on wp 3.9.2. Same issue on 4.0 where noticed it first. What happens is that you cant set feature images in woocommerce Version 2.1.12 (have even tried to update it but no change) so I can’t use it together.

When I switch to twenty thirteen it works like a charm. As you can see in the link http://labs.silverunit.com/ the message that this is a test is shown at the bottom. Instead of at the top.

Is there an update or is this team broken regarding the shop compliance?

As usual for security reasons i cant give you the ftp cred. But I can give a account to see inside if you like.

Kind regards, Michael @ Silverunit Systems.

Default-user

For some reason feature images is working now. But the issue with custom social icons is still there as I linked above.

Using this theme I am unable to add a featured image to my products when trying to use woocommerce (Version 2.2.4). Wordpress Version 4.0.

Is there a planned update to correct the issue or a way I can utilize a workaround using the Ultimate Child theme?

Your help is appreciated.

Thank you, Kenny

designthemes

Hi…!

Kindly, use the theme with version 3.9 and the woocommerce plugin with version 2.1. We have note updated our theme with the latest wordpress version. We will update the theme and let you know.

Dear Customers,

We will be on Holiday for Next 3 Days! Thank you Very Much for Understanding…Team will be back on Monday.

The featured image works for me in wordpress 4 & woocommerce 2.1.12-

But if you upgrade to woocommerce 2.2.4 – you lose the featured image field on the product pages.

Please let me know when the theme is updated to work with the latest woocommerce.

Thanks!

Default-user

I sent you the site credentials using the form on that link. Let me know if you recieved it.

Thanks!

designthemes

Hi.,

The issue has been resolved. Kindly check it.

Default-user
syncpedia Purchased

Sorry for the delay responding. Yes the fix did work, thanks!

Hi im looking at your rental car template, where you have the column of 4 cars on the homepage below the header/slider area is it possible to add more then 4 columns, or have a carousel/slider to display another set of 4?

rsriram
rsriram Author Team

Hi! Hope you had a great weekend :)

Please let us know which theme you are referring too? We do not have any car themes.

Regards., DesignThemes Support.

I can not update my slider revolution plugin. It is telling me my purchase code is invalid.

I had to disable my Woocommerce plugin. Every time It’s active, I get a redirect loop error. I had a SSL certificate on my domain but the padlock is not green. It said I have some unsecured links. From what I was told is, the only thing needed is a s on the http. Can you fix it.

I used: http://www.whynopadlock.com Here is one of the links that they said is unsecured: http://fonts.googleapis.com/css?family=Droid+Sans
rsriram
rsriram Author Team

Hi.,

1) Fixed the featured images in products page. Please check it.

2) You can find this url in http://fonts.googleapis.com wp-content/themes/ultimate/framework/register_admin.php , wp-content/themes/ultimate/framework/register_public.php , wp-content/themes/ultimate/framework/js/public/picker.js. Kindly, change it those pages and check it.

3) Regarding the revolution slider latest version. We will download and send the latest version to your mail.

Regards., DesignThemes Support.

rodneybrooksjr

My store’s sidebar only shows when I am not logged in so when I rearrange something, I cannot see the change unless I publish it. Can you fix it?

On the single product page, on the second,” you may also like,” there is no spacing in-between the middle and last one.

Here is a link of an example: https://rodneybrooksjr.com/shop/books/the-money-answer-book-quick-answers-to-your-everyday-financial-questions-by-dave-ramsey/

When using the “Ultimate Post:Latest Blog Posts” widget, the second post’s image is not wrapping around the text like the other ones. Can this be fixed?

When I display the right sidebar for the forum page, the search button and box is displayed on two lines. Can you make them display on a single line?

On the forum page the everywhere sidebar shows along with the forum sidebar. Can you make the forum sidebar show only?

rsriram
rsriram Author Team

Hi.,

1) Checked your store page https://rodneybrooksjr.com/shop/ with and without login and we can still see the sidebar.

2) Single product page issue has been resolved. Please check it.

Regards., DesignThemes Support.

Hello from germany,

Could you confirm that this theme works flawlessly with WP 4 and the latest woocommerce? i love the look, but probably want to buy the html version and build a WP theme out of it myself, using underscores_ as the foundation.

rsriram
rsriram Author Team

Hi!.,

We have not updated the theme version compatible to wordpress 4.0.

We will update it soon. You can purchase our html also.

Regards., DesignThemes Support.

Elvis67

So will you update it? And when will that be? Would save me a lot of time, when I do not have to build my own theme …

rsriram
rsriram Author Team

Hi!.,

It will take some time to update. We will let you know once done.

Regards., DesignThemes Support.

cjbayon Purchased

Hello, I am just finishing up a website with the Ultimate theme. The Contact Page Map isn’t working and I have it set the same way as yours using the dummy data. I guess I had wordpress on auto update so I am running 4.01. Could that be the issue? No other problems though. Is there a different shortcode now for the map marker? Thanks for the help!

rsriram
rsriram Author Team

Hi.,

This is the shortcode we have used in the demo site.
[map type="HYBRID" width="960" height="338" zoom="13"]
[marker address="Delhi , India"]My Capital[/marker]
[/map]

Regards., DesignThemes Support.

Default-user
cjbayon Purchased

Hi, I referenced that I had it set that way in my response, so that was no help. It appears then the update to wordpress 4.01 affected that shortcode in my sites. I have your dummy data set up on one set and my own site in a another folder and neither one is showing the map. Please reply back if you have a FIX for the Map. I wonder if it affected any other sites using your “Ultimate Theme” that upgraded to 4.01. What are the different map types I can use? example (map type=”HYBRID”). I don’t see this info referenced in any of your documentation. Am I missing it somewhere?

rsriram
rsriram Author Team

Hi!.,

Kindly, mail us your site credentials (WP & FTP access logins) immediately via the right bottom form located @ http://themeforest.net/user/designthemes So that, we can check and have a clear look form our end. Then we’ll help you to get rid of it ASAP !!

Check the screenshot for available map options.

https://www.dropbox.com/s/8iyldna9hk4g84i/map_types.jpg?dl=0

Regards., DesignThemes Support.

Please allow us to follow-up to a conversation that was two months back. We are using Ultimate 3.3 with woocommerce 2.2.4. The featured image option is not available. We are unable to add new products with an image. We note in the conversation that something was fixed if we can supply the log-in credentials. Thank you.

rsriram
rsriram Author Team

Hi!., Please mail us your site credentials (WP & FTP access logins) immediately via the right bottom form located @ http://themeforest.net/user/designthemes So that, we can check and have a clear look form our end. Then we’ll help you to get rid of it ASAP !!

Regards., DesignThemes Support.

Eliseleb Purchased

When are you planning to support 4.0? I get this error Strict Standards: Declaration of my_menu_walker::start_el() should be compatible with Walker_Nav_Menu::start_el(&$output, $item, $depth = 0, $args = Array, $id = 0) in /xxx/public_html/blog/wp-content/themes/ultimate-3.2/framework/register_public.php on line 892

rsriram
rsriram Author Team

Hi!.,

Please mail us your site credentials (WP & FTP access logins) immediately via the right bottom form located @ http://themeforest.net/user/designthemes So that, we can check and have a clear look form our end. Then we’ll help you to get rid of it ASAP !!

Regards., DesignThemes Support.

Default-user
Eliseleb Purchased

I’m sorry I don’t see how that will help. Can you please answer my question: do you plan to support WP 4.0? Is it supported now?

Elise

rsriram
rsriram Author Team

Hi.,

Thank you for contacting us.

Ultimate version 3.3 is not compatible with wordpress 4.0. So wait for our theme updates. We are working on theme updates.

Regards., DesignThemes Support.

PRE SALES QUESTION…..it seems you have been asked multiple times about compatibility with WP4, for at least 3 months, yet this still hasn’t been done..WE like your theme but are reluctant to buy it because of this issue, and the fact that you do not seem to keep your promise re upgrading. Can you please advise?

rsriram
rsriram Author Team

Hi.,

Thank you for contacting us.

Sorry for the delay, we are in the process of updating the theme to latest wordpress version. We will release the theme ASAP. Thank you for the patience.

Regards., DesignThemes Support.

syncpedia Purchased

Wordpress just came out with version 4.1.. I haven’t updated my sites yet since I’m not sure if it will work. Any word?

by
by
by
by
by
by