designova

designova supports this item

Supported

This author's response time can be up to 1 business day.

332 comments found.

Hello,

I am having a few issues with the theme as it seems to be broken and does not support the new wordpress update.

Nothing has changed apart from an update but i now cannot use this or seem to get it back working.

Thanks Nick

Hi,

For more assistance please contact us through our support system: http://designova.net/support.html

Thank you

Great theme!

Thank you ExpertsInMedia :)

One question I have is how can I fix the background on the testimonial section to not zoom so far on mobile and ipad? it zooms in A LOT! http://herocorp.co.uk/ Thanks

Hi,

Please contact us through our support system: http://designova.net/support.html

Thank you

HI, is it possible to remove the “captions” on the portfolio image slider (thumbnails).... the positioning of the text and box are way off and would rather not include them anyway. thanks.

Please use our support system: http://designova.net/support.html

Hi my suppport just expired but if you have more than 10 items in portfolio the section breaks the site. So what we can do? And for example in your demos do you dont have more than 10 items too.

Hi,

Sorry, we cannot provide support if you haven’t renewed the support pack. Portfolio items number will not affect the layout.

Thank you

Hello,

I bought this theme one year ago, i need the new version of theme because this don’t show images now. I don’t remember mi access support, can you help me please? I need to solve this very soon.

Thank you.

Hi,

Please provide your mail id.

Thank you

Hi, mi email id now is contacto@marinamiller.es, but I bought it with this email id (Now it’s not operative): jnavarro@grupomotivo.com. I hope your answer very soon. Thanks!

Hi,

Please mail the purchase code to wordpress at designova.net

Thank you

mkbt

mkbt Purchased

I’ve tried to contact you through your own support system. It’s been two days and still no response. I need to know what the latest version of the Dignity theme is.

Hi,

Your ticket has been processed.

Thank you

mkbt

mkbt Purchased

Thank you

hi, is possible that be compatible with version >4.4 wordpress?

Yes, you can use this theme with latest WordPress.

hi, i can’t install the theme downloaded. what should i do?

Please use our support system: http://designova.net/support.html

Hi, is it possible to install one of the demo version and how it works? Complete with pictures and Text holders? Can i build the Theme with an PageBuilder or only Code?

Please use our support system: http://designova.net/support.html

soport not response http://tickets.queryloops.com/tickets/view/2374 and the plugin install fail codecanyon-2751380-slider-revolution-responsive-wordpress-plugin

Hi,

your ticket has been processed. Please check it.

Thank you

I bought a Dignity template through the purchase code – eda84a1f-62aa-4892-9de7-da6c05298fb8. Wordpress tell me that the template is not supported I already opened a ticket. I am waiting. thank you!

Hi,

Your ticket has been processed. We cannot help you without accessing the admin URL. Please deactivate all the plugins and get back to us.

Thank you

Hi, I talked with my team and decided to choose a new model that is easier and has support in Brazil.

I,m so sorry for the inconvenience.

Thank you very much for the help, but I want to cancel my purchase.

Hi,

We have provided the theme support as per our support policy. The problem is with your wp-admin URL. We are unable to access the admin URL and it is redirecting to some other link. We cannot help you unless you fix the URL problem. There is no issue with our theme and we cannot cancel your purchase as per refund policy of Envato: https://themeforest.net/page/customer_refund_policy#not-refundable

Thank you

Hello, how do I add images to the portfolio so they can be loaded at home?

Please use our support system: http://designova.net/support.html

Hi, I bought this theme today. And also imported the home demo version style 5.

But one page menu isn’t working properly. When i click About Us page it opens with another page. I should go down smoothly.

Can you reply me asap to fix this. This is urgent.

by
by
by
by
by
by