Web Themes & Templates

Reviews for Grand Portfolio | Portfolio WordPress

92 Reviews

for Bugs

I really like the theme. But there is a problem with the responsive behavior of the blog items on the homepage. When changing from 2 to one columns, this one is justified left, while it should fill the whole width.

for Customizability

great theme, wonderful design and great support

ThemeGoods

Author response

Thank you very much. We are glad you enjoy using our theme :) If you have any further suggestions for features requests. Please let us know.

for Customer Support

I have been using this theme and also the other theme called Lets Blog from this author, and really like both of them.
The customer support is very helpful and outstanding!

ThemeGoods

Author response

Thank you very much. We are glad you enjoy using our theme :) If you have any further suggestions for features requests. Please let us know.

for Design Quality

Beautiful theme and helpful support :)

ThemeGoods

Author response

Thank you very much. We are glad you enjoy using our theme :) If you have any further suggestions for features requests. Please let us know.

for Customer Support

Beautiful theme, well designed and easy to use. I had some customization questions and there customer service ticking system was a breeze. Thanks guys :)

ThemeGoods

Author response

Thank you very much. We are glad you enjoy using our theme :) If you have any further suggestions for features requests. Please let us know.

for Design Quality

I am using Grand Portfolio for two different websites. This theme has excellent design aesthetics, flexibility and customizability. I am VERY happy with this theme and may use it for a third site.

ThemeGoods

Author response

Thank you very much. We are glad you enjoy using our theme :) If you have any further suggestions for features requests. Please let us know.

for Customer Support

Theme itself is ok. But, it lacks of one of the main features. It's name is Grand Portfolio, so one could expect it's possible to use more then one level in categories. But, no - you can create Portfolio categories, but not subcategories.
When I try to get some solution contacting their Support service, there was no concrete response (except that Development department will contact you). I am still waiting answer after 5 days (!). So, if support is important to you, I won't recommend you this author (or theme).

ThemeGoods

Author response

We are sorry if theme didn't bring you expectation you want.

Theme doesn't support portfolio sub categories option as you can check our demo site before you purchased.

If you are not happy with our theme. We are happy to give you a refund if you could open it here https://themeforest.net/refund_requests/new

for Flexibility

Too difficult to use.
Manage the Side bar is insane

ThemeGoods

Author response

Hi,

We are sorry that our theme didn't bring expectations you want. We checked our support tickets and you submitted tickets to our support site. We solved the last issue you have with builder which causes you rated us 1 star. We are happy to help you.

If you have issue add/remove custom sidebars. We can create example for you and we are sure that custom sidebar function is working and very easy to use.

Please let me know if you need further assistance and we hope we can improve your experience using our theme. Looking forward to hearing from you.

for Bugs

Very nice but not customizable.
The content buider doesn't work with the infinite scroll, the pagination and the portfolio mixed masonry wide (or portfolio masonry). I'm waiting an answer on the support since 3 week ago, for paid their service for increase and corrige their theme.

ThemeGoods

Author response

We are sorry if theme didn't bring you expectation you want.

As we mentioned to your ticket that functionality you want is not support by theme and you can test on our demo site before you purchased to see which features are available.

If you are not happy with our theme. We are happy to give you a refund if you could open it here https://themeforest.net/refund_requests/new

for Customer Support

So far I'm loving this theme and the amazing support that's being provided.

ThemeGoods

Author response

Thank you very much. We are glad you enjoy using our theme :) If you have any further suggestions for features requests. Please let us know.

for Customizability

I love this theme!

ThemeGoods

Author response

Thank you very much. We are glad you enjoy using our theme :) If you have any further suggestions for features requests. Please let us know.

by
by
by
by
by
by