Discussion on Lyngva - Translation Agency WordPress

Discussion on Lyngva - Translation Agency WordPress

Cart 110 sales

fox-themes supports this item

Supported

This author's response time can be up to 2 business days.

30 comments found.

Theme doesn’t work for me, can’t import content. Headers & Footers doesn’t work its empty. Style doesn’t get improted etc.

Hi there,

It would be difficult to assess the situation via the comments section. Can I please request you to contact our support team to check this further?

As the Themeforest comments section is meant only for pre-sale questions and generalities, we are not able to provide detailed support here. Please create a support ticket using the link below and our support team will gladly assist and guide you.

Click Here To Get Lyngva – Translation Agency WordPress Support

Best regards,


John.

Hi there,

How you guys are solving this issue with demo import ?

Everybody is complaining about this issue and now I am afraid to buy this theme,

Have you guys solved this issue already or is it still exist ?

Hey there,

Thanks for reaching out to us.

In relation to your question here, yes this issue is now resolved.

Please feel free to reach out once again in case of any questions.

Kind Regards,
John from Fox Themes
Support Team

Can you please share the name of the fonts and where to download them? And I have a problem with the pictures on the services section. I can see them in the library and while editing with elementor but not while viewing the website.

Hi there,

It would be difficult to assess the situation via the comments section. Can I please request you to contact our support team to check this further?

As the Themeforest comments section is meant only for pre-sale questions and generalities, we are not able to provide detailed support here. Please create a support ticket using the link below and our support team will gladly assist and guide you.

Click Here To Get Lyngva – Translation Agency WordPress Support

Best regards,


John.

The button to install demo content is nowhere to be found, and the link to documentation also doesn’t work. This is like some kind of cheating. Kindly response quickly to my support ticket. Many thanks.

Hi John, Monday has nearly passed already. A support team isn’t supposed to be this slow. I really like this theme and am desperately waiting for your response now. Just show me how to import the demo so that my site looks exactly like your site, I’m willing to pay double or triple the price!

Kindly get back to me and provide instruction on how to successfully import demo content in the next 24 hours, otherwise, kindly process a refund. Thank you.

Hey there,

We’ve addressed your ticket. Please check into it and should you have any questions, please raise them within the ticket.

Kind Regards,
John from Fox Themes
Support Team

Hey! How to import a template, exactly the one to perform a demo import, since it does not work?

Hey there,

We’ve updated your ticket on this. Please get back to us within the ticket.

Kind Regards,
John from Fox Themes
Support Team

Will they answer me? so still nothing works

Hey there,

I believe we addressed your question.

Please feel free to reach out once again within the ticket in case of any questions.

Kind Regards,
John from Fox Themes
Support Team

Failed to import demo content. It took 5 days (included weekends) for the support team to respond to my ticket. And when they responded, it didn’t help at all. Just wondering what are they creating this theme for? Totally a waste of time!

I will request a refund. Kindly approve. Thanks.

Hey there,

We don’t provide support over the weekend.

Your refund is however approved.

Kind Regards,
John from Fox Themes
Support Team

Hello Guys, Hope all is well I bought this theme today (https://themeforest.net/.../lyngva-translation.../27068463) and I tried so many times to apply it to my website and its broken when imported, not the same as advertised!!!!!!

I send you an email & post my issue on your facebook page and no one answers

Hey there,

With respect to your query here, we don’t provide support over the weekend. Your ticket has however been replied to. Kindly get back to us within the ticket.

Kind Regards,
John from Fox Themes
Support Team

I’d really like my simple issue responded to/solved as a paying customer.

Hey there,

We’ve addressed why there was a delay in addressing your ticket. Kindly check into it.

Kind Regards,
John from Fox Themes
Support Team

Hello, I have downloaded the template and like for many others it doesn’t work and you don’t respond to my message/ticket. Can you please get back to me or give me a refund? This is really frustrating and disappointing…

Hey there,

With respect to your query here, I can see that your ticket was addressed 2 days ago but you haven’t yet got back to us. Kindly get back to us within the ticket on the requested details.

Kind Regards,
John from Fox Themes
Support Team

The theme was problematic and we couldn’t install it. Have these problems been resolved with the new update?

Hi there,

We have updated the Aheto plugin to fix most issues. It would however be difficult to assess your situation via the comments section. Can I please request you to contact our support team to check this further?

As the Themeforest comments section is meant only for pre-sale questions and generalities, we are not able to provide detailed support here. Please create a support ticket using the link below and our support team will gladly assist and guide you.

Click Here To Get Lyngva – Translation Agency WordPress Support

Best regards,


John.

by
by
by
by
by
by