Reviews for Vega | Photography WordPress

Reviews for Vega | Photography WordPress

Cart 4,065 sales
Well Documented

214 Reviews

for Customer Support

I regret this template, I am spending a lot of time with the Support providing partial answers or not reading the actual issues/needs. This is frustrating and not user friendly.
Also, not many features compared to other templates and I have 2 other wordpress websites which are way better in terms of customizations, bugs and support.
All in all, I regret to have recently reactivated and paid for extra Support. I may well as well get another template soon and transfer my photos to a better one to be more efficient

Author response

We are sorry if theme didn't bring you expectation you want.

We are surprised that you gave such a bad rating for customer support even you opened 69 tickets and our support staffs replied all of them. Please see screenshot here https://prnt.sc/uakwvj

For example this ticket http://prnt.sc/uakxr6 if you take a look at your provided shortcode closely. The shortcode code isn't correct and we provided the correct one for you. You didn't carefully looking at the code which is different from your first provided and blame it on our staff.

Another example here http://prnt.sc/uakzgh you want to adjust some spacing and our staff replied multiple custom CSS code for you even we stated in support policy here https://themeforest.net/item/photography-responsive-photography-theme/13304399/support that support isn't included custom modification but we did it for you.

There are so many other example of all 69 tickets from you. We help you all! if you take a look at the average response time of tickets. It's less than 10 hours while we mentioned 24 hours on the support policy.

We know we can improve this but after all of your 69 tickets we don't think we provided bad support as you mentioned. Thank you for your understanding.

for Customer Support

good template for photographers. Very friendly customer support. They act very quick and help you out. They even made a personal code for a certain thing I wanted. top.

Author response

Thank you very much. We are glad you enjoy using our theme :) If you have any further suggestions for features requests. Please let us know.

for Design Quality

Good designed theme, great support. You are covered with this one!

Author response

Thank you very much. We are glad you enjoy using our theme :) If you have any further suggestions for features requests. Please let us know.

for Design Quality

The design and support is perfect. Frequent updates. Ideal template for a photographer. Thank you

Author response

Thank you very much. We are glad you enjoy using our theme :) If you have any further suggestions for features requests. Please let us know.

for Customer Support

Great response time, everything just works!

Author response

Thank you very much. We are glad you enjoy using our theme :) If you have any further suggestions for features requests. Please let us know.

for Design Quality

have been using this theme since 2 years now and I am happy to say it has met my requirements very well. Not just the quality and clean design but also the updates and support has been very satisfactory. Thanks ThemeGoods.

Author response

Thank you very much. We are glad you enjoy using our theme :) If you have any further suggestions for features requests. Please let us know.

for Design Quality

I love this theme. I use it for my wedding photography business, and it is so simple to use and customise. I have used other sites in the past which have required a lot of very difficult customisation, but this one is so simple.

If you want to see the site it is https://andywitheyphotography.co.uk/

Author response

Thank you very much. We are glad you enjoy using our theme :) If you have any further suggestions for features requests. Please let us know.

for Design Quality

La calidad del diseño y la atención al cliente son excelentes. Tengo varios años con el tema y estoy muy contento, a mis clientes les gusta mi página web.

Author response

Thank you very much. We are glad you enjoy using our theme :) If you have any further suggestions for features requests. Please let us know.

for Customer Support

Great support! THNX

Author response

Thank you very much. We are glad you enjoy using our theme :) If you have any further suggestions for features requests. Please let us know.

Riddled with bugs since day one and every update is a complete gamble. For example: Brand new install, load demo data, change logo file, logo completely breaks. Custom content builder is extremely lacking compared to more standard options provided in other themes and page layouts constantly break or disappear.

Author response

We are sorry if theme didn't bring you expectation you want.

We checked our support tickets, email and you haven't contact us for the issue you have in anyway so we don't know what is cause your issue and we are sure if you contact us we can help you solve that.

Thank you for understanding and we hope we can improve your experience using our theme.

for Customer Support

Love this theme. Beautifully designed. Easy to create a website without code knowledge. Contemporary, elegant and superb customer support.

Author response

Thank you very much. We are glad you enjoy using our theme :) If you have any further suggestions for features requests. Please let us know.

for Customizability

Hard to choose just one main reason for giving Vega 5 stars - I've been using it for nearly 2 years now and have not been disappointed once. There are so many ways to customise a site, the documentation is great and the support is really excellent. Really happy user!

Author response

Thank you very much. We are glad you enjoy using our theme :) If you have any further suggestions for features requests. Please let us know.

for Bugs

a lot of bug, and not realy to use

Author response

We are sorry if theme didn't bring you expectation you want.

We checked our support tickets, email and you haven't contact us for the issue you have in anyway so we don't know what is cause your issue and we are sure if you contact us we can help you solve that.

Thank you for understanding and we hope we can improve your experience using our theme.

for Customer Support

Had this theme for a long time now and there is always support and help when needed...and its not needed very often.

Author response

Thank you very much. We are glad you enjoy using our theme :) If you have any further suggestions for features requests. Please let us know.

for Customer Support

The design is great and so is the customer service. Anytime I have questions, I get answers. Thank you for a beautiful theme!

Author response

Thank you very much. We are glad you enjoy using our theme :) If you have any further suggestions for features requests. Please let us know.

by
by
by
by
by
by

Tell us what you think!

We'd like to ask you a few questions to help improve ThemeForest.

Sure, take me to the survey