Peenapo

Peenapo does not currently provide support for this item.

411 comments found.

You do not answer the questions at all, how can you sell support at all? On the old support, the question is not answered for more than a week, and on the new forum I can not even send it … (The ticket could not be submitted for an unknown reason.)

Leave the question here:

 1) error, I can not change the font to another sub logo, I do not like it. The end of the post, I can not find where to write it 3) You have a lot of demos in h1, seooptimizator says that is not good, h1 site title and if I add a page title h1 means there will be 2 if you Need to correct the title of the site and how? 4) how to remove the link icon in the photo gallery and leave only view icon? 5) I’ve created a gallery grid, when you insert a page, the standard layout is not displayed as the grid is displayed. Floating Kolumns also the number of columns … \ “

Hi

Apologies for the late answer. We were having trouble with the support in the past 2 weeks, but now we are ready to help you.

1. I am not sure if I understand what you mean. Do you want to change the font for the sub logo in the header?

3. Titles can be changed by the page builder ( if you are referring to inner titles ), just edit the heading element and select the tag you want.

4. Please navigate to Theme Options > Style > Custom CSS, and add this code:

.bw-grid-over .grid-icon:first-child {display:none;}

5. Please open a new ticket in out support site and send me admin access to have a better look on the last issue: https://www.peenapo.com/submit-ticket/ Kind regards Ivo

HELLO? You still haven’t responded to me. Respond ASAP or you will be REPORTED!

Hi Arpitmehta

Sorry for the late answer, but I am not able to find any open tickets from this user. Did you used another account?

Kind regards

Ivo

I brought a theme but how can i install the full demo content ! plz help me

Hi

Apologies for the late answer. We were having trouble with the support in the past 2 weeks, but now we are ready to help you.

Why exactly you can’t install the full demo? Did you get some error messages? What part did you imported successfully?

Let me know if you have any other questions.

Ivo

I’ve been having a compatibility issue with the Peenapo types plusing since I installed it several months ago. I’ve asked on here and I’ve asked on the support site. I’ve waited patiently for 2 weeks for a response to my support ticket and I have heard nothing. The plugin basically disables my backend in wordpress so I’m unable to access the wordpress network or any of my other sites until Peenapo types is disabled. Could some please get back to me. I have 2 months left of my support and I feel like someone is just letting the clock run down on me!

Hi

Apologies for the late answer. We were having trouble with the support in the past 2 weeks, but now we are ready to help you.

Did you made some theme customizations / changes? Please try to deactivate all 3rd party plugins and then activate only the peenapo types plugin and let me know if it works.

Ivo

Guys, answer me on ticket # 1154691, I have to write here because in tech support they do not answer me

Sorry for the late answer.

I just replied your ticket: https://peenapo.ticksy.com/ticket/1154691

Hi there,

I opened a ticket, the number is 1170629

Please, can you give me your feedback on that issue?

Thanks,

Mark

More issues with the theme. I asked for a refund, please respond in a timely manner.

Item doesn’t work the way it should

If an item doesn’t work the way it should and can’t easily be fixed you are obligated to refund buyers of the item. This includes situations where your item has a problem that would have stopped a buyer from buying it if they’d known about the problem in the first place. If the item can be fixed, then you should do so promptly by updating your item otherwise you are obligated to refund buyers of that item.

​Hi Piero

Apologies for the late answer.

Please activate some other theme and activate Panama back again to obtain all the options correctly. Sorry for this bug.​

I’m thinking of purchasing this theme. If for any reason this theme doesn’t work or doesn’t suit my needs is there any time period for refunding? Thanks

Hi

Sorry for the late answer, I was not able to answer.

Please submit a refund request and explain the issues that you are having with the theme. I would be happy to help you if there is something I can do for it.

Kind regards

Hi there,

I usually create a gallery with pics, and then I create a post with the same url, so users​ see this layout: https://pauljohnstonegallery.com.au/exhibitions/​ But when they click to see the post, the are redirected to the gallery with the same url. (You can check with the last ones form this page, all are working less the first one:

KALTJITI ARTS 2017​

This method was working until now, that they are not redirecting anymore, I’ve tried several times and always the same issue. I don’t know what change. Could you help me with this please?

Hi

Sorry for the late answer, I was not able to answer.

I can’t reach that page, did you already fixed this issue?

Kind regards

I created everything from the beginning and everything was fine then.

This is a question I posted on the support system over a month ago. After two weeks of waiting for a response my support licence ran out. I have still not received an answer! I am a photographer and I find the individual blog post width to be too small to show off my photos. Is there some way that I can increase the width of my blog post. The creative layout page is fine, it’s just when you click into the single posts that I’d like to be able to change the size of the area that the photos or blog post takes up on the page. On your demo page the photos seem bigger but mine are quite small and I can’t see why. The images themselves are anything between 950 and 1500pixels wide. I’ve tried different sizes http://www.gregjamesphoto.co.uk/recent-work-2/

Hi

So sorry for the late answer, I was not able to answer.

I just replied to your ticket in ticksy: https://peenapo.ticksy.com/ticket/1164092

Kind regards

My support question was in date when I wrote it and now it has expire and I can’t respond to you finally picking up the support question. I do feel you are taking money and not actually responding. You should credit the time you have taken to my support so I can actually get the answer. please.

Hi YoucanloginLTD

Sorry for my late reply.

We can keep our conversation here. From the screenshot you sent, the spacing could be reduced with some custom css code. Unfortunately I am not able to reach the website here: http://www.youngimagesphotograpy.co.uk/

if you send me the correct url I will help you with the css code.

Kind regards

The Peenapo Page Builder converts the double quote (“) to single quotes in the “Icon with text” Titles, this prevents HTML (i.e.: links, classes, ids) from being used there. Please fix this.

Hi

Thanks for reporting, we will fix this with the next theme update.

Thanks!

Szakus

Szakus Purchased

Error on every save with peenapo page builder Fatal error: Class ‘Bwpb_front’ not found in /wp-content/themes/panama/bwpb/view/bw_row.php on line 96

Hi there

We noticed this happening with some php versions, we will try to fix it asap.

Kind regards Ivo

Hey Guys,

i love your Rail and Grid Galleries, and i am wondering if i can implement those gallery on a normal blog page? I would like to create a profile, with information and normal tables but i would also like to implement a gallery.

As i see, its not possible to select a gallery on a blog post or to implement text blogs/elements on a gallery page.

thanks in advance :)

Steve

Hi Steve

Sorry for the late answer.

Unfortunately it is not possible, the gallery layout works for gallery post format only.

Kind regards Ivo

Dear Ivaylo,

this is Jan – I’ve contacted you about the item support at themeforest. I use your “panama theme” for my official website.

Did you know that a stable running theme is very important for me (and certainly also for some of your other customers)?

Your last reply to me is now 3 weeks back. The support I payed for has expired. The promised update to version 2.0 (Panama Theme) is not available at themeforest. Negative comments about your inaccessibility are accumulating…

Customers (like me) pay you a theme (or support) and this does not work or you are not available (bye the way: we had nice contact in the past). I can not further develop my page with the knowledge that this is not really running or supported.

Please tell me: What is wrong? If there is a serious problem, you should immediately inform your customers!

Hope to hear from you soon, Jan

Hi Jan

Sorry for the late answer. I was not able to check my tickets. I understand and I will be happy to help you now if you still have any questions. Please post your questions here. If you want you can also receive a refund for the theme.

Kind regards Ivo

Dear Ivo,

as a professional I am dependent on prompt answers and good support. In the meantime (2 months !!!) I have decided to use another theme and don’t need your help anymore.

A refund would be great, especially for the waiting time… ;)

Regards, Jan

Error on every save with peenapo page builder Fatal error: Class ‘Bwpb_front’ not found in /wp-content/themes/panama/bwpb/view/bw_row.php on line 96

And i know that im not the only one with this .. can you please fix it for us !! Thanks !!

Hi

Sorry for the late answer.

We are trying to fix this issue, it is happening with some php versions. The page/post should update beside the error message.

Kind regards ivo

Hello, I bought the Panama template and ask some information to solve some problems:

In the home I have inserted a cover image and a title, but if I delete the top span the title goes up to the box created around it. Can I have the title centered in the box?
I would like to remove from the articles the date for not making it visible, how can I do it?
Some gallery images created with Photo Gallery do not appear crisp, and when you open the gallery you see two, how can I fix it?

I’m waiting for your directions, thank you best regards

Artigian

Hi there

Sorry for the late answer.

I am not sure if I understand what you mean, could you please send a screenshot?

Thanks

Hi there,

When I try to update a Client Area page I got this error: “Class ’Bwpb_front’ not found in /wp-content/themes/panama/bwpb/view/bw_row.php on line 96”

Could you please tell me how to solve this?

13 days ago I asked for this issue that other people is also having. Could you please take a look at this and reply???

About 1 month ago I asked for this issue, is not enough time for you?

Hi

Sorry for the late answer.

We are checking this error and will fix it asap. The page/post should update beside the error message.

Kind regards ivo

First of all, I want to say great theme. I’m really loving it. As with other buyers, I’m having some issues. Not technical but I have a How-to question. I am trying to create a page that looks like this: http://switcher.peenapo.com/?theme=Panama. I get close but I’m not able to get four columns in the gallery part below. Only two. Can you tell me how?

Hi

Sorry for the late answer.

The easiest way is to import the demo content and obtain all the pages from our demo site, then you can use the page you like and reply the images and text.

Kind regards ivo

how to do 1 column gallery in portfolio-grid-2-columns????

Hi

Sorry for the late answer.

I am not sure if I understand what you mean.

Kind regards ivo

Hello, i asked you 2 weeks ago:

Error on every save with peenapo page builder Fatal error: Class ‘Bwpb_front’ not found in /wp-content/themes/panama/bwpb/view/bw_row.php on line 96

Can you please fix it for us?

Could you answer on my three Support Tickets please?

Public Ticket #1299106

Thank you in advance.

Error on every save with peenapo page builder Fatal error: Class ‘Bwpb_front’ not found in /wp-content/themes/panama/bwpb/view/bw_row.php on line 96

And i know that im not the only one with this .. can you please fix it for us !! Thanks !!

Hi

Sorry for the late answer.

We are trying to fix this issue, it is happening with some php versions. The page/post should update beside the error message.

Kind regards ivo

by
by
by
by
by
by