Discussion on Risus Agency - SEO and Digital Marketing WordPress Theme

Discussion on Risus Agency - SEO and Digital Marketing WordPress Theme

Cart 124 sales
Well Documented

ZOZO-PRO supports this item

Supported

This author's response time can be up to 2 business days.

33 comments found.

this is totally online fraud and scam. Themeforest and Envato Market doing and Author doing online fraud with the customers. I purchased this on the 2nd of June since neither author nor Envato team resolving this matter. several times I have approached all of them but it’s online fraud they send you we received a refund request and within 2 days they get back but after two days. they send the email stating..”This is Phil, thank you for reaching out.

I am very sorry to hear about the issues with this item. If you want to lodge a refund request, please follow the steps below:

- Sign in to your account. - Navigate to the refund form: http://themeforest.net/refund_requests/new - Select the item that you want to be refunded. - Select the reason. - Enter a brief description of the problem. - Hit “send request”.

You will receive a confirmation email that your refund request has been submitted and you should hear from the author in a few days. Please refer to our Refund Policy and our Item Support Policy for additional information.

If you have any other questions – or need help with anything else – please let me know and I’ll see what we can do. Phil L Customer Success Officer L2 GMT-05:00 Central Time (TX)” They say please request for refund if you follow the link and make a request then again after two days. they say please follow the request again..totally bullshit please do not buy other wise you will loose money, time and effort.

mail me your wp login detail… i will fix this.

Dear Sir / Mam,

I have been facing problems with the theme Risus Agency – SEO and Digital Marketing WordPress Theme”

It’s crashed my website and as well as this incomplete theme file.

I am not getting any response and support from you Theme forest and the Author.

It’s been 3 -4 days next time I will not buy any item from your website + never recommend it to anyone. highly disappointed with your support and services.

The theme does not install properly giving an error.

Please cancel this order and refund my money.

User ID: dmsltd

Regards Gautam Kr

I have tried both through Envato Market Help Center and Email both are pathetic and irritating when it comes to online support and services. paying you in advance does not mean you will create an unnecessary follow-up and unwanted work for the customers. no one will buy you for creating a pain! paying in adv. poor! support and services! it was my wrong decision to go with you!

Poor Support! No Response from Author and Envato…

mail me.

I am unable to find the demo, how to do I get the demo installed

- mail me your wp login detail… i will setup the demo for you.

Mr ZOZO-PRO why do you create an incomplete model for sale? We have trouble installing your template after purchase and not all the files are available so that we can see the pages.

If I had read the complaints I would not have purchased your template. Kindly contact me for support.

mail me your site detail… i will setup the demo for you free of cost… not a issue… on template.

Hi sample data xml file Media URls are not correct. Please send me updated files of theme

share me your site detail.. i will setup the demo

I purchased this theme but I am not able to install the demo. Can you please help Deepak.

mail me your site detail.

Nice theme

These are my blog articles I am sure they will be useful

Common SEO mistakes 2021

https://bit.ly/3dl2B3q

Easily learn on page SEO and rank your article on Google

https://bit.ly/3fxQdzE

secret Social Listening Strategies Using Boolean Search

https://bit.ly/3sK1joQ

Secret Instagram hacks mostly people don’t know

https://bit.ly/3cBwDka

Hi, I’ve purchased the theme and send already 2 messages in order to have support, but no response. Can you help me please ?

I just send an email

@ZOZO-PRO please send me the demo file

demo data is available on export folder.

What would the CSS code be to move the logo to the left on the header?

I sent this information over yesterday to – deepakchandra076@gmail.com

Did you have a chance to review my request? Maybe I am missing some settings to adjust the theme. Other themes have basic adjustments for customization.

check my mail.

The demo importer for the xml importer is failing on loading. Do you have a new XML copy?

The issue with this is the xml importer it does not bring in the images and icons on the from page. After importing and reviewing your demo you will see the missing images and icons. You have my email with the login information you may reload the template again if needed…Thanks

Using CSS how do I extend the width for the sub menu listing anmes?

- kindly mail print screen with your site detail (deepakchandra076@gmail.com)

I am missing there demo file. Please send . Thank you

check ur mail

hi – I received the email but no file that says demo.xml…how am I importing this? I imported the xml you sent and received a ton of errors

- mail me ur site detail.. i wil setup the demo for you.

where is DEMO file? this theme is not professional and I lost my money. When I scrolling page automatical jumping to menu. I wrote email and nobody response me.

i have checked ur site… here demo is not setup share me print screen and ur site detail.

deepakchandra076@gmail.com

I try contacting you at your rmail you did not respond to me at all.

I need support on your theme. I bought the theme and i try to download it. The demo theme i wanted is not inside the zip file!

I need urgent help now!

This guys totally no respond at all and the theme is incomplete!

Stop scamming ppl around and fool us by paying for your theme yet did not deliver what was promised.

I want FULL REFUND now!

sorry… previous days… i was traveling….

I already email to you. Appreciate if u can help me out to get it setup. Thanks

I don’t get the frontpage, it’s difficult to set up. WORST

mail me ur site detail.. i will setup the demo for you

WORST THEME THERE IS. FILES ARE INCOMPLETE, SUPPORT IS TERRIBLE. I HAD TO DO A CLEAN INSTALL DUE TO THIS. I wish I had asked for a refund before.

REPLY TO YOUR COMMENT: Nope you never did. I had to start off clean due to how bad this theme is. And yes I know that you are working with those other guys above to try and hide my bad comment. That’s just unethical.

sorry.. but… i have reply u reagarding… theme installation support… all file is available on export folder.

hi ı need demo-content.xml my mail nuhcinar@gmail.com ı bought thıs theme but ı can t fınd in the data_export ?? please help..

i have send you… demo file.

Nice project! Good luck and more sales! ;)

thanks

When scrolling down on the homepage, it jumps pretty far at the very top where the revolution slider is. Is there a way to fix this?

i need to check this… kindly share me ur site detail.

the color setting for the theme are not changing the colors on the theme, though the updated color codes are saving in the admin. Has anyone resolved or encountered this issue? I am not getting any responses from the author.

- sorry for this kind of issue… kindly mail me ur site detail (deepakchandra076@gmail.com)

by
by
by
by
by
by

Tell us what you think!

We'd like to ask you a few questions to help improve ThemeForest.

Sure, take me to the survey