Reviews for Story - Creative Responsive Multi-Purpose Theme

Reviews for Story - Creative Responsive Multi-Purpose Theme

By
4.76 (679 ratings) 4.76 stars
Cart 13,336 sales
Well Documented

679 Reviews

for Flexibility

6 years and each time I wanted a new site I just picked up a different style of these wonderful templates and done, new look without the hassle of re-learning a new template

for Design Quality

Too bad it is no longer updated from 2020, because the theme has an always pleasant design.

for Documentation Quality

I've been recomending this theme for many of my custmomers. Thanks a lot for the great support as well. But there is an unknown about the about continuity, considering that the last update was made in December 2020. Keep up the good work guys!

for Design Quality

This theme is simple and clean, very well built!

I have a question about the fullscreen slider - why doesn't it scroll on mobile when I set it to autoplay? It's like the slider doesn't exist on mobile at all, it just scrolls.

Author response

Hi,
First of all - thank you for your kind words!
Regarding your question - would you mind opening a ticket on our dedicated support site here:
https://pexetothemes.com/support/
where our support team will assist you. Thank you!

for Documentation Quality

I would really like to recommend the Story theme.
It looks great, is easy to customize and support is quick & friendly.

for Design Quality

The loading speed is light and good with this theme. Unfortunately, the demo content is added with shortcode blocks [why are so many developer adding these awful features?] which is annoying and the least appealling way to edit a theme. It makes it a bit difficult to edit without breaking the theme. I sent request for help with bugs that keep adding a part of the gallery short code onto the page, but they haven't done anything for weeks.

Author response

Hi there,

I'm sorry for the trouble. I checked your tickets on our support site and I can see that you have only one ticket from a year ago and it has been resolved. Are you sure that you have submitted your request to the correct place? If you need help with the issue that you mentioned please open a ticket/bug report on our support site here:
https://pexetothemes.com/support/
where our team will assist you. Thank you!

for Flexibility

Once you understand how it works, it is a very capable and useful template. You can achieve almost any layout with it.

for Documentation Quality

Long time using this theme and never got disappointed or left behind. Many thanks for your great work!

for Customer Support

The most responsive and helpful support ever!

Author response

HI cruzman!

Thanks for your feedback. This really made my day :)

Kind Regards,

-Roch

by
by
by
by
by
by