RenkliBeyaz

RenkliBeyaz supports this item

Supported

1455 comments found.

I purchesed this theme nearly two years ago and now i cant load images to the homepage – and yeap i cant find my purchase code – can you help

Hi batujohn. Unfortunately we can’t help if you don’t have your purchase code. Best.

I need help. I have my purchase code, but having problems getting through your help system. All I need is to get a video to play in the background. The YouTube and Vimeo options do not work. I have went through step by step to your training. Can I get some help with this? It just give me an error when I try to add the video.

Hi avedaflorida. I couldn’t find your user record in support forum database. Did you try to login with your info? http://renklibeyaz.com/forum/purchase_code.html and http://renklibeyaz.com/forum/register.php

How to solve this problem?

1 – logo does not appear in Safari 2 – When Clicking close, the theme stops working: https://youtu.be/iEThf0FAcoA

Hi MarcioReimao. We have a support forum at renklibeyaz.com/forum Best :)

I’m a big fan of the theme. Used it for 5 years in Hollywood. A lot of the example sites are broken or have been replaced. Use mine: http://ds-wallace.com/

Hello,

We gladly use your site for showcase

Thanks & Have a nice day.

hello presale, content of the page is on the right side, its possible, to show the content in the middle of page? and where can i find the showcase?

Hi ninanina. You need to know Javascript and Css to modify this theme like you describe. Best.

Ustad ben gecen sene yazmistim, cozumunu yollamistin ama yine ayni hatayi aliyorum.. #!?escaped_fragment= linkler bu sekilde oluyor ve acilmiyor. wp 4.5 kullanıyorum. Ilgilenebilirsen sevinirim. Saygilar

Merhaba. renklibeyaz.com/forum adresinde cozumu bulabilirsiniz. Iyi gunler.

foto galeri oluşturduğum zaman fotoğrafları ayrı sayfada açıyor. Nexgen galeri de çalışmadı. Ne yapmam gerekir

Merhaba, daha onceki yorumunuzda soyledigim gibi yardim forumumuzdan destek alabilirsiniz. Kolay gelsin.

Tebrik ederim çok güzel bir tema

Teşekkürler.

Hi I am interested to buy this template but I have 2 questions: is it responsive? And is it possible for the video version to change the yellow color of the template by another one?

Hi WEV. Its has adaptive design. Yes, you can change the yellow color of the theme by a simple CSS change. Thanks.

Hi, pre-sales question – is it possible to create a gallery-type portfolio post, with image sliders? All the demo posts are single image. Thanks.

Hi horizonsmedia. Unfortunately not possible. Don’t hesitate if you have any other question about the theme. Best :)

After promising me a refund, I have just received notification the refund has been declined. Please let me know what is going on?

Hello Darrel Allam,

Sorry for our staff did not approve your refund progress. Could you send again refund request please. We will urgently approve your request.

Sorry again for our mistake.

Thank you for now approving the refund. The FlowAway theme is very good.

You are welcome darrelallam, have a good day.

First, I want to say ‘Thank You’ for creating this template. It is just what I needed! So, I am trying to customize this theme and I am running into some issues. I have WordPress 4.2 and I’ve installed this theme. I see that it is loaded BUT I am not able to customize it. When I hit the customize button nothing happens, the circle just spins. Any help would be appreciated!

Hello EthanDavidStudios,

Could you move your question to our support page http://renklibeyaz.com/forum please.

We will be help you asap

Thanks.

Odisseus

Odisseus Purchased

Hi My purchase code is not working. I need support for This Way video page (www.vercel.net) because the videos do not start. thank you for you help. Odisseus

This comment is currently being reviewed.

Odisseus

Odisseus Purchased

You may remove it,it the simple answer to your question. I did not receive any help

Hello Odisseus,

We recieved you login information on our support page. We will be help you asap.

Thanks & Have a nice day.

Odisseus

Odisseus Purchased

Is it possible to get some help on my video portfolio please ?

Hello Odisseus,

We recieved you login information on our support page. We will be help you asap.

Thanks & Have a nice day.

bongbong

bongbong Purchased

Hi,

Please can you help me use self hosted mp4 link instead of youtube or vimeo as background. I really don’t want to use third party streaming service as they can sometimes take down a video.

I thought the background supports mp4 so I purchased it.

Many thanks.

Kind regards.

bongbong

bongbong Purchased

I don’t use youtube or vimeo. I only use selfhosted mp4 files. Please I will need a refund as this does not fit my need.

Hello,

You should contact with envato support for refund process.

Thanks.

bongbong

bongbong Purchased

Hello,

It appears that you declined my refund request.

1. It is unfair that the theme description does not clearly state that the theme does not play mp4 self hosted videos background.

2. Under Envato’s Terms and Conditions in Section 22 (Promises Authors Make), item “f” it states that “the item and its description are not false, INACCURATE, MISLEADING, fraudulent, unlawful or defamatory;”.

3. The fact that the theme’s item description is INACCURATE and MISLEADING, this is a solid evidence that the author breached this part of the Envato’s terms.

by
by
by
by
by
by