Reviews for University of Education WordPress Theme - Courses Management WP

Reviews for University of Education WordPress Theme - Courses Management WP

Cart 204 sales
Recently Updated
Well Documented

12 Reviews

for Code Quality

çok kötü bir site çok kötü bir site çok kötü bir site çok kötü bir site çok kötü bir site çok kötü bir site çok kötü bir site çok kötü bir site çok kötü bir site çok kötü bir site çok kötü bir site çok kötü bir site çok kötü bir site çok kötü bir site çok kötü bir site çok kötü bir site çok kötü bir site çok kötü bir site çok kötü bir site çok kötü bir site çok kötü bir site çok kötü bir site

Author response

Temamızı kullanmakta zorluk çektiğiniz için özür dileriz, karşılaştığınız sorunu destek ekibimizle görüşmek ister misiniz, böylece temamızla ilgili karşılaştığınız sorunu çözebilir miyiz?

Yardımcı olmayı çok isteriz, bilet destek sistemimizle iletişime geçebileceğiniz URL burada https://kodeforest.com/support

Warning: A non-numeric value encountered in /home/customer/www/anthonyl37.sg-host.com/public_html/wp-content/themes/university-education/framework/include/kode_front_func/kode_loadstyle.php on line 12

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/customer/www/anthonyl37.sg-host.com/public_html/wp-content/themes/university-education/framework/include/kode_front_func/kode_loadstyle.php:12) in /home/customer/www/anthonyl37.sg-host.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 6362

Author response

Hello There,

Can you please open a ticket at our ticket support system and get an updated files for this particular fix, this error occur due to PHP update, please get an updated file to fix this ASAP.

Thank You

I was really hoping that this theme would make for an easier customer build, but the sheer volume of error codes in scripting is a nightmare, even installing on a new server, new/blank site

for Feature Availability

This is one of the best template designed by someone who has education industry knowledge. This template will help us to provide the best user experience for the students looking for information on website. GREAT JOB!!!

Thank you

for Customer Support

Buying this theme is totally useless. Uploading demo content wont work. You will get only errors. We asked for support, they replied very delayed asking for admin details so that they can upload, we provided but they said lame reasons like page not opening and unable to access, we clarified that, then they asked for teamviewer access with skype support. we provided the details and waited for the whole day they didnt turned up, followed up multiple times and all went in vain. We ourseleves made all pages and customised for a paid theme. Totally useless. A very bad experience with themeforest this time in all these years.

Author response

Hello There,

First of all you haven't opened any ticket at our ticket support system, if you have been contacted by our agent at skype or teamviewer that mean our team was trying to help you, third i don't see any of your ticket or lame excuse from our agent or staff member, if you really don't like the theme and support you should request for a refund.

You can get refund for this theme from https://themeforest.net/refund_requests/new

Waiting for your response.

Thank You

for Customer Support

5 stars are not enough for your Customer Support!
50 stars from me.

Thank you Roy Miller, Thank you Kodeforest

for Customer Support

Excellent theme with great possibilities of work. Also good customer service, attentive at all times and answering all the doubts. A 10 !!

by
by
by
by
by
by

Tell us what you think!

We'd like to ask you a few questions to help improve ThemeForest.

Sure, take me to the survey