446 comments found.
Hello
@mwtemplates @envato this is the support you provide?
it’s been 4 days since i commented here and also created ticket still no resolution?
I purchased premium theme and level of support is not even equal to free theme support.
https://mwtemplates.ticksy.com/ticket/2529964/ here is the ticket linkmwtemplate said issue was due to renaming the theme in their reply i even tried again with same theme name and follow the doc still same error
https://prnt.sc/uc73ci cURL error 56: Recv failure: Connection reset by peerReally very disappointing
Hello, Dear Customer. Due to your request at https://mwtemplates.ticksy.com/ticket/2529964 we have successfully installed theme and demo-content for you:
http://prntscr.com/ucvzrt http://prntscr.com/ucw5pw http://prntscr.com/ucw5y3 http://prntscr.com/ucw690 http://prntscr.com/ucw6nqBest Regards!
Hello
Earlier you were saying it is due to theme rename now you are saying it is due to server settings
tell me what do i change if it is due to server settings, there are 50+ wordpress sites are running on my server neither have any issue, so don’t try to make excuses.
i erased because i want to setup it myself i need ubella light version not dark.
you didn’t even shared theme data and xml files to install it manually if it doesn’t work by demo content install.
you are taking days to reply do i keep waiting here for you, does this conversation go like this i write ticket then wait for days to respond.?
Hello, Dear Customer. We have done all your requests in the ticket. Best Regards!
Hello
I needed an urgent website for an model agency within few hours so i thought of purchasing this but when i am trying to set up i am getting an unusual error
https://prnt.sc/uc73ci cURL error 56: Recv failure: Connection reset by peerwhile installing slider revolution plugin as well as when trying to install demo content.
I have to launch site within next few hours otherwise it is of no use. I am feeling cheated now even after using paid theme such an bad experience. I need my refund within an hour . i am going to purchase some other theme.
i saw many bad comments on themeforest saying they are facing issues with template but i thought it will work fine but unfortunately it was waste of money and time.
@themeforest please focus on quality themes and always maintain high quality portfolio and remove all faulty themes please
please refund asap no excuses please
Thanks
Hello As per you Due to specific server settings the theme can not download the demo content from our server.
it’s been 24 hours and they are saying you have to wait until Monday really? what is the use of premium pre built templates if it took days to make it work as well as efforts to reply you , report issue create tickets. worst experience ever
The issue is related to your server not mine. so why i would suffer for this. I purchased this for urgent work and it is not fulfilled due to this error why i do suffer for issues from your side you should have handled it properly.
Our tech support team is available Monday through Friday
Do we keep waiting for you and see weekdays before purchasing, what if we need that to be working at same time when we purchased, what is the meaning of purchasing premium themes if we have to wait for days write complains , reply to your emails, create tickets.
We will make install manually. you are still saying you will do it manually instead of fixing errors on your server, you haven’t asked which demo content i need it’s just that we keep playing emails emails and i kept replying to you then why i have wasted my money on this.
I need refund or compensation simple and clear.
@envato you should atleast look into this matter, this is really very bad experience.
Thanks
Hello, Dear Customer. Please submit a private ticket at https://mwtemplates.ticksy.com/ with the following info:
1. Link/login/password for your cPanel or similar hosting control panel.
2. Link/login/password for your WP Dashboard.
We need exact information about these both points, only in this case we will be able to help you.
Best Regards!
I created the ticket same day , don’t show like that you haven’t got that, even you got that and tried to fix issue but it is still there
Your reply: Hello, Dear Abhishek .
Please note, that if you want to rename a theme – that’s not a good idea. Such steps may break a theme or lead to unexpected issues. Each theme contains its unique IDs, classes, and code which are connected directly with a theme’s name. The renaming may break these connections and you will lose a theme’s functionality and correct appearance + you’ll miss the future product updates.
This is what i am still facing-
Don’t make people fool, i have tried resetting it and uploaded theme with same name still same issue
you really trying to defend yourselves even issue is from your side
and i don’t want to install you for me i just want it work and it should work as it should be instead of manual install
waiting here…......
when i install plugins for revolution slider it still show same error, same issue when trying to install demo fix it and let me know so i can do a fresh installation and give an try
such a waste of time 
you will respond or not it’s been 4 days what is going on
Hello, Dear Customer. Due to your request at https://mwtemplates.ticksy.com/ticket/2529964 we have successfully installed theme and demo-content for you:
http://prntscr.com/ucvzrt http://prntscr.com/ucw5pw http://prntscr.com/ucw5y3 http://prntscr.com/ucw690 http://prntscr.com/ucw6nqBest Regards!
Hi what version is the template at present ? thanks in advance regards Paul.
Hello, Dear Customer. The latest theme version is: 1.4.0 Best Regards!
I’m having a issue with a theme I purchased where I can’t do certain background changes such as social media and other links for the talent’s profile. My Unyson Plugins are up to date and still nothing. My website is www.ArabelleModeling.com I’m using the Ubella Theme Template. If anyone can get back to me ASAP on what I need to do because I’ve contacted GoDaddy and they’ve tried everything on their end. My email is Arthur@arabellemodeling.com. I would appreciate it.
Hello, Dear Customer. Please send us an email at modernwebtemplates.com@gmail.com with the link/login/password for your WP Dashboard and we will assist you. Also, do not forget to include in the email a description of your issue. Best Regards!
Hello,
My website looks fine on internet explorer but not on google chrome. Could you tell me how to fix it?
Also, I am not sure how to update the banner images on the top of each page. Right now they are just grey boxes
Please submit a private ticket at https://mwtemplates.ticksy.com/ with the following info: 1. Link/login/password for your cPanel or similar hosting control panel. 2. Link/login/password for your WP Dashboard. We need exact information about these both points. Best Regards!
I keep getting this message when I try to install Demo Content: Execution stopped (next step did not started)
also Failed to create tmp table _fwbk_JC_commentmeta. Unknown storage engine ‘InnoDB’
Hello, Dear Customer. Please submit a private ticket at https://mwtemplates.ticksy.com/ with the following info:
1. Link/login/password for your cPanel or similar hosting control panel.
2. Link/login/password for your WP Dashboard.
We need exact information about these both points, only in this case we will be able to help you.
Best Regards!
Hi,
First of all, great theme, my client loves it.
How can I edit the Models’ pages? For example, disable contact form in some or all models’ pages?
Hello, Dear Customer. Thank you for this nice question. Yes, it’s possible to do via CSS code. If you have the requests – please submit a private ticket at https://mwtemplates.ticksy.com/ and we will assist you. Best Regards!
i am not able to use your theme its not user friendly please return my money or give me other theme thanks
Hello, Dear Customer. Please describe all your issues at https://mwtemplates.ticksy.com/ We will try to assist you. Best Regards!
I have three questions. First, how do I get my site to look exactly like the demo in the child theme so that I may edit from there? Second, how do I change the video on the home page? Do I delete the other two home pages from there?
Hello, Dear Customer. Please read this article about how to install theme with demo: https://mwtemplates.ticksy.com/article/12433/ You may read our documentation and watch video tutorials here: http://webdesign-finder.com/docs/ubella/documentation_theme/index.html Pay your attention on the following topics: How to instal lthemewith demo, Frontpage customization, How to use Unyson Page Builder, Customizer options etc. You may change video in Revolution Slider: https://prntscr.com/tckhrk Yes, you may place 2 other homepages in drafts. Best Regards!
Thank you. I am unable to get the home page video to load with the slider revolution to show up full screen without the header above? This is my main problem.
Also how do I get the menu to show up top-centered as in this video? http://webdesign-finder.com/docs/ubella/documentation_theme/upload/customizer.mp4
Hello, Dear Customer. Please submit a private ticket at https://mwtemplates.ticksy.com/ with the link/login/password for your WP Dashboard and we will assist you. Best Regards!
Appearance of Blog post in Ubella theme is awesome.
I am facing a problem that when I try to open blog post in mobile version the text is not readable it seems like it’s showing PC version of post for mobile screen while the half part of blog is visible and other half part is not visible .
Hello, Dear Customer. Please submit a private ticket at https://mwtemplates.ticksy.com/ with the link/login/password for your WP Dashboard and we will assist you. Best Regards!
Hello, is this theme compatible with membership plugins, where users/models can create their account and profile themselves?.
Hello, Dear Customer. Yes, our theme is compatible with the following powerful plugin: https://directorist.com/ If you have additional questions – please email us at support@modernwebtemplates.com Best Regards!
Hello, I really like this theme. Will it be available on wordpress 5.4.x?
Hello, Dear Customer! This theme will be available. If you have any questions, we will always be happy to help you.
Best Regards!
We also confirm that our theme is completely compatible with latest WordPress 5.4+ Best Regards!
Presale request: hi i love your template please inform me about this: is it possible to create a search button with different criteria? city, category, age of model or photographer or agency? Is it possible allow users to make a review and in home page add a block “Top rated”? can models, photographers etc add and manage their profiles also with social media? i want to let pay only visitors too see full details which subscrition plane you suggest? I saw is a psd theme as i am very new in this world of wordpress it will be hard to change things on it? Thank you for your kind response Luca
Hello, Dear Luca. It’s possible to add all these options in theme. Our developers can do this for additional fees because of 3-d party customization. If you have additional questions – please contact us at modernwebtemplates.com@gmail.com Thank you. Best Regards!
cool design and seem very pro. but i have some request or question, will can you add an booking system with calander and the stanart options, reservation, avalability, And also add an payment gateway with stripe, to send money to the model on booking end ? admin can take fee for subscribtion ( model and costumer) and commision on each booking fixed or per percentage. is this some thing you will think about to implement, i think about the style of service finder tamplate with internal messagin system. on themeforest.
Hello, Dear Friend. Thanks for your offers. Please send this request at modernwebtemplates.com@gmail.com and we will consider it. Thank you. Best Regards!
Hi, I would like to show the name and datas of models with the Models widget. Now these datas appears when cursor is on the picture. Could you help?
Hello, Dear Customer!
In order to show models parameters always, please click WP Dashboard => Appearance => Customize => Additional CSS and paste this code here:
.model-item .item-content .model-parameters .parameter {
opacity: 1 !important;
}
.model-item .item-content {
transform: scaleX(1);
}
Save changes and you’ll receive this result: http://prntscr.com/r641dy
Best Regards!
So, I had few issues and I managed to solve few by going through the comments here and now I am stuck with one. Once some one contacts me, I receive an email in HTML format. How to get the email in normal text. Please help me with it.
Hello, Dear Customer. Please submit a private ticket at https://mwtemplates.ticksy.com/ with the link/login/password for your WP Dashboard and we will assist you. Best Regards!
I submitted a private ticket.
Hello, Dear Customer!
We will answer you as soon as possible.
Best Regards!
Hi,
Inside the form on the casting page I can’t create a field for uploading photos. Is there a possibility to create this field?
Instead of sending email, can I save the data in the Models tables?
Thanks
Hello, Dear Customer. Please submit a private ticket at https://mwtemplates.ticksy.com/ with the link/login/password for your WP Dashboard and we will assist you. Best Regards!
Would the template have a page for the model itself to register?
Would you like to open the payment page after this registration? Would it be as if she paid for her ad?
Thanks Hugo
I will think use woocommerce for that ...
Hello, Dear Hugo. Thanks for your questions. These features require additional development. We can do this for you for additional fees. For further details please contact us at modernwebtemplates.com@gmail.com Best Regards!
I will send the e-mail … thanks
Thank you! We have replied you.Best Regards!
Hi, I did’t find child theme in the downloads. I saw that you send zip on emails so can you please send it to me as well. sulabhsharma9849@gmail.com
Done! 
Hi, installed theme but its showing “Wp-Scss: SCSS directory does not exist (/var/www/html/wp-content/themes/ubella). Please create the directory or update your settings.” Please help me with it.
Hello, Dear Customer!
In order to fix this issue, please create the folder with name “cache” in the plugin’s directory: \wp-content\plugins\wp-scss
Then reload customzier in a browser and change colors.
Best Regards!
I created like you mentioned but now it says in customize:
Sass Compiling Error CSS Directory “File Permissions Error, permission denied. Please make your CSS directory writable.”
Hello, Dear Customer!
In order to fix this issue, please create the folder with name “cache” in the plugin’s directory: \wp-content\plugins\wp-scss
Then reload customzier in a browser and change colors.
Best Regards!